Feedback
I.D.: 39772883

Furnizare mobilier camere hotel - SRP Triumf

Data publicarii
13.11.19 Exista 972.638 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39100000-3
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul cadru prevede achiziţionarea de produse de mobilier hotel, conform anexei la caietul de sarcini. Cantităti minime şi maxime ale acordului-cadru: Se vor achiziţiona: minim un produs/UM şi cantitatea maximă de produse posibil a se achiziţiona menţionată detaliat în Anexa Caietului de Sarcini. Estimări cantităţi minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să ...
Acordul cadru prevede achiziţionarea de produse de mobilier hotel, conform anexei la caietul de sarcini. Cantităti minime şi maxime ale acordului-cadru: Se vor achiziţiona: minim un produs/UM şi cantitatea maximă de produse posibil a se achiziţiona menţionată detaliat în Anexa Caietului de Sarcini. Estimări cantităţi minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru: Vor face obiectul unui singur contract subsecvent minim un produs/UM pentru fiecare poziţie în parte înscrisă în Anexa caietului de sarcini şi 1/2 din cantitatea maximă de produse posibil a se achiziţiona în baza acordului-cadru, menţionată în Anexa Caietului de Sarcini. a). Produsele ce vor face obiectul acordului - cadru: - Cantitate minima 12 buc. - max. 179 buc. b). Calendar estimat: - anual, in funcţie de resursele bugetare. Valoarea estimată/cantitatea a celui mai mare contract subsecvent este de: - Cantitate minima 12 buc. - max. 94 buc. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentar este de 5 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu