Feedback
I.D.: 105035282

Furnizare mobilier şi materiale didactice pentru dotarea unităţilor de învăţământ preuniversitar din comuna Marca, judeţul Sălaj

Data publicarii
04.11.24
Coduri CPV
39160000-1 37420000-8
Pretul estimativ:
49.189,00 RON - 49.189,00 RON
334.485,20 RON - 334.485,20 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. LOT 2 – Asigurarea dotărilor sportive, Lot 2 - Asigurarea echipamentelor, materialelor şi aparaturilor sportive - 1 pachet val estimată 49.189,00 lei fără TVA - lista detaliata a bunurilor se regaseste in caietul de sarcini; Prin intermediul acestei achiziţii se doreşte asigurarea cu echipamente, materiale şi aparaturi sportive a sălii de sport aferente unităţii de învăţământ. Concret, se urmăreşte, în veder...
2. LOT 2 – Asigurarea dotărilor sportive, Lot 2 - Asigurarea echipamentelor, materialelor şi aparaturilor sportive - 1 pachet val estimată 49.189,00 lei fără TVA - lista detaliata a bunurilor se regaseste in caietul de sarcini; Prin intermediul acestei achiziţii se doreşte asigurarea cu echipamente, materiale şi aparaturi sportive a sălii de sport aferente unităţii de învăţământ. Concret, se urmăreşte, în vederea atingerii obiectivelor specifice proiectului de investiţii, dotarea cu elemente specifice de natură sportivă, destinate pentru desfăşurarea activităţilor de sport/educaţie fizică de la nivelul unităţilor de învăţământ preuniversitare. Valoarea estimata a contractului de achiziţie, instalare şi punere în funcţiune a echipamentelor, materialelor şi aparaturilor sportive (fara TVA) – 49.189,00 Lei, din care: Dotări sală de sport (fara TVA) – 49.189,00 Lei. Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 4 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.. 1. LOT 1 - Asigurarea obiectelor de mobilier şi materialelor didactice, Lot 1 - Asigurarea obiectelor de mobilier şi materialelor didactice - 1 pachet val estimată 334.485,20 lei fără TVA - lista detaliata a bunurilor se regăseşte in caietul de sarcini; Prin intermediul acestei achiziţii se doreşte asigurarea cu obiecte de mobilier şcolar pentru săli de clasă, laboratoarele de informatică, laboratorul de ştiinţe şi cabinetul şcolar, respectiv cu materiale didactice pentru laboratorul de ştiinţe şi cabinetul şcolar. Concret, este prevăzută dotarea sălilor de clasă, laboratoarelor de informatică, laboratorului de ştiinţe şi cabinetului şcolar cu obiecte de mobilier şcolar şi materiale didactice specifice unităţilor de învăţământ preuniversitare, destinate şi adaptate pentru ciclul preşcolar, primar şi gimnazial, în vederea asigurării îndeplinirii standardelor de calitate şi atingerii obiectivelor specifice aferente proiectului de investiţii în baza căruia se realizează achiziţia bunurilor care fac obiectul prezentei proceduri. Valoarea estimata a contractului de achiziţie, instalare şi punere în funcţiune a obiectelor de mobilier şi materialelor didactice (fara TVA) – 334.485,20 Lei, din care: I11: Dotări 10x săli de clasă/grupă – 196.756,00 Lei (fără TVA), din care nu mai mult de 19.675,60 Lei (fără TVA)/sală; I11: Dotări laborator de ştiinţe – 118.053,60 Lei (fără TVA); I11: Dotări cabinet şcolar - 19.675,60 Lei (fără TVA); Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 4 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu