Feedback
I.D.: 105166612

Furnizare mobilier şcolar în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII PROFESIONALE SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ"

Data publicarii
07.11.24
Coduri CPV
39160000-1
Termenul limita pentru depunere:
22.11.24
Pretul estimativ:
571.248,99 RON - 571.248,99 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 07.11.24 Publicat la 10.11.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul acestei proceduri de achiziţie, autoritatea contractantă doreşte achiziţionarea de mobilier scolar in cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII PROFESIONALE SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ", cod F-PNRR-Dotari-2023-1722, respectiv: mobilier pentru dotarea grupelor de grădiniţă, mobilier pentru sălile de clasă, mobilier pentru laboratoarele de informatică, biologie...
În cadrul acestei proceduri de achiziţie, autoritatea contractantă doreşte achiziţionarea de mobilier scolar in cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII PROFESIONALE SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ", cod F-PNRR-Dotari-2023-1722, respectiv: mobilier pentru dotarea grupelor de grădiniţă, mobilier pentru sălile de clasă, mobilier pentru laboratoarele de informatică, biologie şi fizică-chimie, precum şi mobilier pentru dotarea cabinetului de psihopedagogie. Valoarea estimată totală este 571.248,99 lei fără TVA. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: a) Modificari ale duratei de livrare ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, pandemiile, epidemiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii furnizarii produselor din motive care nu pot fi controlate de catre contractant, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; b) modificari ale caracteristicilor tehnice ale produselor (numai atunci cand noile caracteristici sunt cel putin egale sau superioare caracteristicilor tehnice stabilite initial); modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; c) modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului; d) De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publică. Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 4 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 7 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare mobilier şcolar în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII PROFESIONALE SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ" 22.11.24
Furnizare mobilier şcolar în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII PROFESIONALE SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ" 17.01.25
Proiectare şi execuţie de lucrări in cadrul proiectului "MODERNIZARE STRĂZI ÎN LOCALITĂŢILE SÂG ŞI FIZEŞ, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ" 14.08.20
Execuţie de lucrări în cadrul obiectivului de investiţii «EXTINDEREA REŢELELOR DE CANALIZARE MENAJERĂ ŞI RACORDURI LA CONSUMATORI ÎN LOC SÂG, FIZEŞ, MAL, TUSA DIN COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ» 12.02.24
Execuţie lucrări de construire capela în cadrul obiectivului de investiţii «CONSTRUIRE CAPELĂ MORTUARĂ ÎN LOCALITATEA SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.05.23
Furnizare mobilier în cadrul proiectului « DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE ,,VASILE LUCĂCEL" DIN COMUNA SOMEŞ ODORHEI» 09.01.25
LOT 1 - Servicii de prevenire si combatere a inzapezirii, ghetii, poleiului si lunecusului pe DJ 191D: de la km 13+013 la km 31+418 – drum de nivel 1, comuna SÂG, judetul Salaj; LOT 2 - Servicii de prevenire si combatere a inzapezirii, ghetii,poleiului si Iunecusului pe drumurile comunale si strazile/drumurile de pe raza comunei SÂG, judeţul SALAJ 18.11.24
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «REABILITARE CĂMIN CULTURAL ÎN SAT MAL NR. 93, COMUNA SÂG JUDEŢUL SĂLAJ» 20.03.24
Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare piaţă agroalimentară în cadrul proiectului «MODERNIZARE PIAŢĂ AGROALIMENTARĂ ÎN LOCALITATEA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ» 19.07.19
FURNIZARE MOBILIER SCOLAR IN CADRUL PROIECTULUI "MODERNIZAREA SI DOTAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE IN COMUNA BUCIUMI, JUDETUL SALAJ, SCOALA GIMNAZIALA CU CLASELE V-VIII" 24.06.22