În cadrul acestei proceduri de achiziţie, autoritatea contractantă doreşte achiziţionarea de mobilier scolar in cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII PROFESIONALE SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ", cod F-PNRR-Dotari-2023-1722, respectiv: mobilier pentru dotarea grupelor de grădiniţă, mobilier pentru sălile de clasă, mobilier pentru laboratoarele de informatică, biologie...
În cadrul acestei proceduri de achiziţie, autoritatea contractantă doreşte achiziţionarea de mobilier scolar in cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII PROFESIONALE SÂG, COMUNA SÂG, JUDEŢUL SĂLAJ", cod F-PNRR-Dotari-2023-1722, respectiv: mobilier pentru dotarea grupelor de grădiniţă, mobilier pentru sălile de clasă, mobilier pentru laboratoarele de informatică, biologie şi fizică-chimie, precum şi mobilier pentru dotarea cabinetului de psihopedagogie.
Valoarea estimată totală este 571.248,99 lei fără TVA.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte:
a) Modificari ale duratei de livrare ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren, incendiile, razboaiele, revolutiile, pandemiile, epidemiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii furnizarii produselor din motive care nu pot fi controlate de catre contractant, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare etc); modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde;
b) modificari ale caracteristicilor tehnice ale produselor (numai atunci cand noile caracteristici sunt cel putin egale sau superioare caracteristicilor tehnice stabilite initial); modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii;
c) modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de inlocuirea/schimbarea contractantului;
d) De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publică.
Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii economici, cu 4 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise Autorităţii contractante cu cel puţin 7 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).