1. Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire având ca obiect materiale necesare executarii serviciului de mentenanţă pe iluminatul public stradal în mun. Medgidia, sat Valea Dacilor şi sat Remus Opreanu.
2. Denumirea produselor ne...
1. Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura ofertantilor o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire având ca obiect materiale necesare executarii serviciului de mentenanţă pe iluminatul public stradal în mun. Medgidia, sat Valea Dacilor şi sat Remus Opreanu.
2. Denumirea produselor necesare autorităţii contractante: lampi pentru iluminat public stradal, becuri, adaptor dulie, consola lampa, cleme, banda prindere inox, intinzator pentru banda inox, fotocelula, stalpi electrici, dispersor lampa.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din fisa de date, respectiv 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Valoarea estimata fara TVA: 250.000 lei.