Feedback
I.D.: 97165939

Furnizare materiale specifice Secției de gastro-enterologie

Data publicarii
14.05.24 Exista 271.711 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000 33141323 33190000 33141200 33141642 33141120 33169000 31711140 39713431 33124130 33168000 33141000 33141625 31531000
Termenul limita pentru depunere:
20.06.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de produse materiale specifice Secției de gastro-enterologie, cu specificaţiile tehnice minime din Anexa 1 la Caietul de sarcini și în cantitățile prevăzute în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, în baza unui acord-cadru încheiat cu mai mulți operatori economici (ofertanții clasați pe primele 3 locuri, pentru fiecare lot în parte), fără reluarea competiț...
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de produse materiale specifice Secției de gastro-enterologie, cu specificaţiile tehnice minime din Anexa 1 la Caietul de sarcini și în cantitățile prevăzute în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, în baza unui acord-cadru încheiat cu mai mulți operatori economici (ofertanții clasați pe primele 3 locuri, pentru fiecare lot în parte), fără reluarea competiției. Dacă numărul operatorilor economici participanți care au depus oferte admisibile pentru un lot este mai mic de 3, acordul-cadru se va încheia cu toți cei care au prezentat oferte admisibile.Modalitatea de încheiere a contractelor subsecvente se va face conform clauzelor 3.1.3 – 3.1.6 din acordul-cadru. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: conform anexei 2 la Caietul de sarcini.Estimări ale cantităților minime și maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru:- cantități minime conform anexei 2 la caietul de sarcini.- cantități maxime conform anexei 2 la caietul de sarcini.Calendar estimativ (frecvența și valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): trimestrial Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenția autorității contractante – achizitorului/beneficiarului-plătitor, nu un angajament ferm din partea autorității contractante - achizitorului cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanțe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul inițierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate și resursele financiare necesare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu