Feedback
I.D.: 97139537

Furnizare materiale specifice Secţiei de gastro-enterologie

Data publicarii
14.05.24 Exista 342.685 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3 33141323-0 33190000-8 33141200-2 33141642-2 33141120-7 33169000-2 31711140-6 39713431-3 33124130-5 33168000-5 33141000-0 33141625-7 31531000-7
Termenul limita pentru depunere:
20.06.24
Pretul estimativ:
249.550,00 RON - 19.701.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.05.24 Publicat la 17.05.24 Publicat la 07.06.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de produse materiale specifice Secţiei de gastro-enterologie, cu specificaţiile tehnice minime din Anexa 1 la Caietul de sarcini şi în cantităţile prevăzute în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, în baza unui acord-cadru încheiat cu mai mulţi operatori economici (ofertanţii clasaţi pe primele 3 locuri, pentru fiecare lot în parte), fără reluarea competiţiei. Dacă numărul ...
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de produse materiale specifice Secţiei de gastro-enterologie, cu specificaţiile tehnice minime din Anexa 1 la Caietul de sarcini şi în cantităţile prevăzute în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, în baza unui acord-cadru încheiat cu mai mulţi operatori economici (ofertanţii clasaţi pe primele 3 locuri, pentru fiecare lot în parte), fără reluarea competiţiei. Dacă numărul operatorilor economici participanţi care au depus oferte admisibile pentru un lot este mai mic de 3, acordul-cadru se va încheia cu toţi cei care au prezentat oferte admisibile. Modalitatea de încheiere a contractelor subsecvente se va face conform clauzelor 3.1.3 – 3.1.6 din acordul-cadru. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: conform anexei 2 la Caietul de sarcini. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantităţi minime conform anexei 2 la caietul de sarcini. - cantităţi maxime conform anexei 2 la caietul de sarcini. Calendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): trimestrial Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante – achizitorului/beneficiarului-plătitor, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante - achizitorului cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu