Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZAREA DE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETELE ȘCOLARE (CABINETE
EDUCAȚIE MUZICALĂ, SĂLI DE SPORT) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE
A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI” Linia Investițională - I.11 Cod Proiect
F-PNRR-Dotari-2023-0426, 2 loturiÎnde...
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZAREA DE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETELE ȘCOLARE (CABINETE
EDUCAȚIE MUZICALĂ, SĂLI DE SPORT) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE
A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI” Linia Investițională - I.11 Cod Proiect
F-PNRR-Dotari-2023-0426, 2 loturiÎndeplinirea acestui obiectiv se va face prin dotarea unui număr de 164 cabinete școlare
din învățământul preuniversitar/unități conexe (cabinet pe discipline, cabinet de asistență psihopedagogică, cabinete terapii
specifice, săli de sport) din Județul Iași, dintre care 36 cabinete școlare, 65 cabinete de asistență psihopedagogică/terapii
specifice și 63 săli de sport.Având în vedere volumul mare de produse (diversitatea, cantitatea produselor solicitate și adresabilitatea
produselor pe tipuri de cabinete/activități, ce fac obiectul acestei achiziții și necesitatea evidențierii acestora pe fiecare
școală în parte (beneficiar final al investiției) au condus la lotizarea și gruparea lor astfel:LOT 1 - Material didactic/pedagogic
– cabinete educație muzicalăLOT 2 - Material didactic/pedagogic – săli sport.Orice operator economic interesat are dreptul
de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului
limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul
de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile.Raspunsurile la solicitarile
de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari
si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate
de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.Autoritatea contractantă
va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea
contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum
urmează:- cu 24 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii
economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;- cu 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor,
pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.