Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZARE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETELE ȘCOLARE (CABINETE
CONSILIERE ȘI ASISTENȚĂ PSIHOPEDAGOGICĂ, DE SPRIJIN, LOGOPEDICE ȘI ALTE TERAPII SPECIFICE, CABINETE MULTIDISCIPLINARE ȘI CABINET
ACTIVITĂȚI EXTRAȘCOLARE) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI...
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZARE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETELE ȘCOLARE (CABINETE
CONSILIERE ȘI ASISTENȚĂ PSIHOPEDAGOGICĂ, DE SPRIJIN, LOGOPEDICE ȘI ALTE TERAPII SPECIFICE, CABINETE MULTIDISCIPLINARE ȘI CABINET
ACTIVITĂȚI EXTRAȘCOLARE) ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR
DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI”, Linia Investițională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426,
3 loturiIndeplinirea acestui obiectiv se va face prin dotarea unui număr de 164 cabinete școlare din învățământul preuniversitar/unități
conexe (cabinet pe discipline, cabinet de asistență psihopedagogică, cabinete terapii specifice) din Județul Iași, dintre
care 65 cabinete de asistență psihopedagogică/terapii specifice și 36 cabinete multidisciplinare și activități extrașcolare.Având
în vedere volumul mare de produse (diversitatea, cantitatea produselor solicitate și adresabilitatea produselor pe tipuri
de cabinete/activități, ce fac obiectul acestei achiziții și necesitatea evidențierii acestora pe fiecare școală în parte
(beneficiar final al investiției) au condus la lotizarea și gruparea lor astfel:LOT 1 - Material didactic/pedagogic – cabinete
consiliere/psihopedagogice/terapii specificeLOT 2 - Material didactic/pedagogic – cabinete multidisciplinare LOT 3 - Material
didactic/pedagogic – cabinete activități extrașcolare.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari
sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea
contractanta in instructiunile catre ofertanti - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot
solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu
privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din
cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii
economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI
la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea contractanta
va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum urmează:- cu
24 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici
cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;- cu 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor,
pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.