Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie FURNIZARE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETELE ŞCOLARE (CABINETE CONSILIERE ŞI ASISTENŢĂ PSIHOPEDAGOGICĂ, DE SPRIJIN, LOGOPEDICE ŞI ALTE TERAPII SPECIFICE, CABINETE MULTIDISCIPLINARE ŞI CABINET ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE) ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONE...
Obiectul contractului de achiziţie publică îl constituie FURNIZARE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETELE ŞCOLARE (CABINETE CONSILIERE ŞI ASISTENŢĂ PSIHOPEDAGOGICĂ, DE SPRIJIN, LOGOPEDICE ŞI ALTE TERAPII SPECIFICE, CABINETE MULTIDISCIPLINARE ŞI CABINET ACTIVITĂŢI EXTRAŞCOLARE) ÎN CADRUL PROIECTULUI "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN JUDEŢUL IAŞI", Linia Investiţională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426, 3 loturi
Indeplinirea acestui obiectiv se va face prin dotarea unui număr de 164 cabinete şcolare din învăţământul preuniversitar/unităţi conexe (cabinet pe discipline, cabinet de asistenţă psihopedagogică, cabinete terapii specifice) din Judeţul Iaşi, dintre care 65 cabinete de asistenţă psihopedagogică/terapii specifice şi 36 cabinete multidisciplinare şi activităţi extraşcolare.
Având în vedere volumul mare de produse (diversitatea, cantitatea produselor solicitate şi adresabilitatea produselor pe tipuri de cabinete/activităţi, ce fac obiectul acestei achiziţii şi necesitatea evidenţierii acestora pe fiecare şcoală în parte (beneficiar final al investiţiei) au condus la lotizarea şi gruparea lor astfel:
LOT 1 - Material didactic/pedagogic – cabinete consiliere/psihopedagogice/terapii specifice
LOT 2 - Material didactic/pedagogic – cabinete multidisciplinare
LOT 3 - Material didactic/pedagogic – cabinete activităţi extraşcolare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- cu 24 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
- cu 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.