Feedback
I.D.: 103179376

FURNIZARE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETE EDUCAȚIE MUZICALĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI” Linia Investițională - I.11 Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426,

Data publicarii
23.09.24
Coduri CPV
37000000
Termenul limita pentru depunere:
16.10.24 15:00
Pretul estimativ:
98.464,74 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZAREA DE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETE EDUCAȚIE MUZICALĂ, ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI” Linia Investițională - I.11 Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426,Îndeplinirea acestui obiectiv se va face prin do...
Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie FURNIZAREA DE MATERIALE SPECIFICE PENTRU CABINETE EDUCAȚIE MUZICALĂ, ÎN CADRUL PROIECTULUI „DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR ȘI A UNITĂȚILOR CONEXE DIN JUDEȚUL IAȘI” Linia Investițională - I.11 Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426,Îndeplinirea acestui obiectiv se va face prin dotarea unui număr de 164 cabinete școlare din învățământul preuniversitar/unități conexe (cabinet pe discipline, cabinet de asistență psihopedagogică, cabinete terapii specifice, săli de sport) din Județul Iași, dintre care 65 cabinete de asistență psihopedagogică/terapii specifice și 36 cabinete multidisciplinare si activitati extrascolare.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum urmează:- in a 24 a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;- in a 12 a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu