Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze materiale sanitare pentru o perioadă de 24 luni in baza acordului cadru si contractelor subsecvente incheiate. Serviciul de Ambulanţă Judeţean Botoşani intenţionează să achizţioneze materiale sanitare pentru asigurarea asistenţei medicale de urgenţă în faza prespitaliceasca. Achizitionarea acestor repere este necesara pentru realizarea actului medical în cadrul Servi...
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze materiale sanitare pentru o perioadă de 24 luni in baza acordului cadru si contractelor subsecvente incheiate. Serviciul de Ambulanţă Judeţean Botoşani intenţionează să achizţioneze materiale sanitare pentru asigurarea asistenţei medicale de urgenţă în faza prespitaliceasca. Achizitionarea acestor repere este necesara pentru realizarea actului medical în cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Botoşani Este o achizitie de produse de complexitate redusa, furnizarea produselor urmând a se efectua de catre furnizori în baza avizului de funcţionare eliberat de Ministerul Sănătăţii. Finanatarea va fi asigurata de la bugetul de stat prin Ministerul Sanatatii.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent : LOTUL 1 – 59,155.20 lei, LOTUL 2 – 7,430.40 lei, LOTUL 3 – 41,630.40 lei, Lotul 4 – 92,736.00 lei, LOTUL 5 – 56,160.00 lei, LOTUL 6 – 82,224.00 lei, LOTUL 7 – 106,704.00 lei, LOTUL 8 – 18,504.00 lei, LOTUL 9- 45,288.00 lei, LOTUL 10- 77,760.00 lei, LOTUL 11- 121,248.00 lei, LOTUL 12- 10,656.00 lei, LOTUL 13- 10,944.00 lei, LOTUL 14- 43,200.00 lei LOTUL 15- 188,049.60 lei, LOTUL 16- 67,680.00 lei, LOTUL 17- 25,200.00 lei, LOTUL 18- 131,040.00 lei, LOTUL 19- 144,000.00 lei. Preconizăm ca se va încheia câte un contract subsecvent trimestrial pentru fiecare lot.Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii/entităţii contractante, nu un angajament ferm din partea autorităţii/entităţii contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 13 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.