Feedback
I.D.: 96020019

Furnizare materiale sanitare

Data publicarii
17.04.24 Exista 123.084 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Pretul estimativ:
41.311.040,93 RON - 41.311.040,93 RON
 
 
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 18.04.24 Publicat la 17.05.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Atribuţiile principale ale Serviciul de Ambulanţă al Judeţului BIHOR sunt următoarele: acordarea asistenţei medicale de urgenţă la diferite niveluri de către medici şi asistenţi medicali cu diferite grade de pregătire; acordarea asistenţei medicale publice de urgenţă la nivel prespitalicesc asigurată prin echipaje medicale de urgenţă şi echipaje de consultaţii de urgenţă la domiciliu; efectuează transport sanitar neasistat ...
Atribuţiile principale ale Serviciul de Ambulanţă al Judeţului BIHOR sunt următoarele: acordarea asistenţei medicale de urgenţă la diferite niveluri de către medici şi asistenţi medicali cu diferite grade de pregătire; acordarea asistenţei medicale publice de urgenţă la nivel prespitalicesc asigurată prin echipaje medicale de urgenţă şi echipaje de consultaţii de urgenţă la domiciliu; efectuează transport sanitar neasistat al pacienţilor care nu se află în stare critică şi nu necesită monitorizare şi îngrijiri medicale speciale pe durata transportului; efectuează transport medical asistat al pacienţilor care necesită monitorizare şi îngrijiri medicale pe durata transportului; acordă asistenţă medicală de urgenţă la spectacole în aer liber, festivaluri şi manifestări sportive, solicitată de către organizatori, sau la solicitări privind manifestări cu risc pe bază de contracte/protocoale încheiate cu Serviciul de Ambulanţă al Judeţului BIHOR; în cazul unor accidente colective sau al unor calamităţi cu efect limitat, desfăşoară activităţi de intervenţie specifice în conformitate cu planul roşu de intervenţie al serviciilor de urgenţe prespitaliceşti, efectuează transportul medicamentelor, produselor biologice şi al organelor pentru transplant, precum şi al personalului medical la locul solicitării, în program continuu necesar acordării asistenţei medicale de urgenţă pe întreg teritoriul municipiului Oradea şi al judeţului BIHOR, şi, după caz, în afara acestuia. Nevoia dotarii cu materiale sanitare a truselor medicale necesare desfăşurării actului medical este determinată de baremul de materiale sanitare minim obligatoriu stabilit pentru fiecare tip de autosanitara ( ACD, B1/B2, C2), barem elaborat în acord cu legislaţia în vigoare, dar şi de cazuistica medicală întâlnită pe teren de catre personalul medical operativ. Completarea cu materiale sanitare a truselor medicale se va face de către echipajul medical ori de câte ori este nevoie în raport cu activitatea acestuia. S-a ales metoda de atribuire prin Sistemul dinamic de achizitii datorita condiţiilor actuale economice care sunt extrem de dificile şi imprevizibile, astfel dupa lansarea sistemului dinamic de achiziţii şi pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, în condiţiile prevăzute la art. 121 şi 122 din Legea 98/ 2016 privind achizitiile publice, autoritatea contractantă are obligaţia de a permite oricărui operator economic interesat să depună o solicitare de participare cu scopul de a fi admis în sistem. Instructiunile cu privire la utilizarea Sistemului dinamic de achizitii face parte din documentatia de atribuire a prezentei proceduri. Conform art. 122 alin 1 din Legea 98/ 2016 privind achizitiile publice, autoritatea contractantă are obligaţia de a respecta următoarele termene: a) perioada minimă pentru depunerea solicitărilor de participare este de 30 de zile de la data transmiterii spre publicare a anunţului de participare; b) perioada minimă pentru depunerea ofertelor este de 10 zile de la data transmiterii invitaţiei de depunere a ofertelor. Perioada si/ sau cantitatea previzionata poate fi defalcata în funcţie de necesitaţi şi de creditele bugetare alocate in 6 contracte dupa cum urmeaza: -Contract nr 1: 6 luni -Contract nr 2: 12 luni -Contract nr 3: 12 luni -Contract nr 4: 12 luni -Contract nr 5: 6 luni În cazul în care, ulterior încheierii unui contract, achiziţia produselor ce fac obiectul acestuia vor face obiectul achiziţiei naţionale realizate de ONAC şi/sau Ministerul Sănătăţii în conformitate cu prev. OUG nr. 71/2012 sau ale altor acte normative, contractul aflat în vigoare la acea dată va înceta de plin drept începând cu data intrării în vigoare a contractului încheiat în baza procedurii naţionale, fără ca promitenţii - furnizori să poată pretinde daune-interese.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu