Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze materiale sanitare pentru o perioadă de 24 luni in baza acordului
cadru si contractelor subsecvente incheiate. Serviciul de Ambulanță Județean Botoșani intenționează să achizționeze materiale
sanitare pentru asigurarea asistenței medicale de urgență în faza prespitaliceasca. Achizitionarea acestor repere este necesara
pentru realizarea actului medic...
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze materiale sanitare pentru o perioadă de 24 luni in baza acordului
cadru si contractelor subsecvente incheiate. Serviciul de Ambulanță Județean Botoșani intenționează să achizționeze materiale
sanitare pentru asigurarea asistenței medicale de urgență în faza prespitaliceasca. Achizitionarea acestor repere este necesara
pentru realizarea actului medical în cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Botoșani Este o achizitie de produse de complexitate
redusa, furnizarea produselor urmând a se efectua de catre furnizori în baza avizului de funcționare eliberat de Ministerul
Sănătății. Finanatarea va fi asigurata de la bugetul de stat prin Ministerul Sanatatii.Valoarea estimata a celui mai mare
contract subsecvent : LOTUL 1 – 59,155.20 lei, LOTUL 2 – 7,430.40 lei, LOTUL 3 – 41,630.40 lei, Lotul 4 – 92,736.00 lei, LOTUL
5 – 56,160.00 lei, LOTUL 6 – 82,224.00 lei, LOTUL 7 – 106,704.00 lei, LOTUL 8 – 18,504.00 lei, LOTUL 9- 45,288.00 lei, LOTUL
10- 77,760.00 lei, LOTUL 11- 121,248.00 lei, LOTUL 12- 10,656.00 lei, LOTUL 13- 10,944.00 lei, LOTUL 14- 43,200.00 lei LOTUL
15- 188,049.60 lei, LOTUL 16- 67,680.00 lei, LOTUL 17- 25,200.00 lei, LOTUL 18- 131,040.00 lei, LOTUL 19- 144,000.00 lei.
Preconizăm ca se va încheia câte un contract subsecvent trimestrial pentru fiecare lot.Datele propuse în calendarul estimativ
reprezintă intenția autorității/entității contractante, nu un angajament ferm din partea autorității/entității contractante
cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanțe
imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul inițierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate
și resursele financiare necesare.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere
a ofertelor este de 13 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări
în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.