Feedback
I.D.: 77498071

FURNIZARE MATERIALE SANITARE (UPU+ ATI + SPITAL) 5 LOTURI

Data publicarii
19.01.23 Exista 198.363 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33190000-8
Termenul limita pentru depunere:
21.02.23
Pretul estimativ:
7.567.440,00 RON - 7.567.440,00 RON
Documente participare:
  1. ACORD CADRU CONTRACT SUBSECVENT-semnat.doc
  2. ANEXA LA MODUL DE CONSTITUIRE A GARANTIILR -semnat-semnat.doc
  3. caiet de sarcini materiale sanitare 5 loturi-semnat.doc
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare materiale sanitare ( UPU+ ATI + SPITAL) / 5 loturi, lotizate astfel: LOT 1 -Pachet consumabile folosite pentru igiena pacientului VALOARE MINIMA /AC= 50175 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 1204200 Lei fara tva LOT 2 -Pachet materiale de protectie VALOARE MINIMA /AC= 93140 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 2235360 Lei fara tva LOT 3- Pachet truse/seturi VALOARE MINIMA /AC= 88040 Lei fara tva VALOARE...
Furnizare materiale sanitare ( UPU+ ATI + SPITAL) / 5 loturi, lotizate astfel: LOT 1 -Pachet consumabile folosite pentru igiena pacientului VALOARE MINIMA /AC= 50175 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 1204200 Lei fara tva LOT 2 -Pachet materiale de protectie VALOARE MINIMA /AC= 93140 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 2235360 Lei fara tva LOT 3- Pachet truse/seturi VALOARE MINIMA /AC= 88040 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 2112960 Lei fara tva LOT 4- Set monitorizare diureza orara si presiune intravezicala VALOARE MINIMA /AC= 25600 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 614400 Lei fara tva LOT 5- Pachet consumabile intubatie VALOARE MINIMA /AC= 58355 Lei fara tva VALOARE MAXIMA /AC= 1400520 Lei fara tva Cantitatile minime si maxime /acord cadru se regasesc in caietul de saracini. Cantitatile/ Valoarea pe cel mai mare contract subsecvent se regaseste in caietul de saracini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta.Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu