Feedback
I.D.: 64054459

FURNIZARE MATERIALE SANITARE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIE ANTI COVID

Data publicarii
12.12.21 Exista 143.801 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Termenul limita pentru depunere:
31.01.22
Pretul estimativ:
25.995,00 RON - 1.266.750,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.12.21 Publicat la 16.12.21 Publicat la 19.12.21 Publicat la 22.12.21 Publicat la 31.12.21
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
FURNIZARE MATERIALE SANITARE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIE ANTI COVID ATENTIE: SOLICITARI DE CLARIFICARI: 1. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, TUTUROR solicitărilor de clarificări/ informati...
FURNIZARE MATERIALE SANITARE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIE ANTI COVID ATENTIE: SOLICITARI DE CLARIFICARI: 1. Termenul limită până la care operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. Autoritatea contractantă va răspunde, în mod clar şi complet, TUTUROR solicitărilor de clarificări/ informatiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. 3. Solicitarile de clarificari vor fi transmise NUMAI prin intermediul SICAP-ului; 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari vor fi transmise NUMAI prin intermediul SICAP-ului Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale acordului cadru, dupa cum urmeaza: Acordul cadru si Contractele subsecvente vor putea sa fie modificate prin acte aditionale in urmatoarele situatii: Cantitatile maxime ce pot fi suplimentate pana la maxim 10% din cantitatile aferente acordului cadru, pentru fiecare lot in parte, in conformitate cu prevederile art. 221 lit. f) din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborate cu cele ale art. 6 din Instructiunea 3/2017, fiind considerate o modificare nesubstantiala – prag valoric. Orice modificare a datelor de contact, reprezentanţilor autorizaţi ai Părţilor, persoanelor de contact, conturilor bancare şi băncilor prin care se efectuează plăţile Drepturile şi obligaţiile furnizorului, stabilite prin acest Acordul Cadru sunt preluate de către un alt operator economic ca urmare a unei succesiuni universale sau cu titlu universal în cadrul unui proces de reorganizare, în condiţiile stabilite prin Lege. Identificarea oricărei erori, omisiuni sau oricărui viciu în cerinţele Achizitorului, precizate in prezenta Documentatie de atribuire Identificarea necesităţii oricărei diminuări/majorări/modificări a Acordului Cadru sau a unei părţi a acestuia (exemplu: asigurarea depozitării produselor pentru o anumită perioadă sau pentru o perioadă mai mare de timp, emiterea de comenzi cu cantitati partiale, emiterea de comenzi in termene mai lungi sau mai scurte de timp
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru servicii intretinere, reparatii si exploatare centrale termice 05.01.22
Furnizare MEDICAMENTE SPECIFICE CONFORM PROTOCOLULUI NATIONAL SI ADMINISTRATE FRECVENT IN ASOCIERE PENTRU TRATAMENTUL PACIENTILOR INFECTATI CU SARS-COV-2 05.01.22
Reactivi pentru determinarea ionogramei Na+, K+, Ca2+, Ph si aditional CL cu punerea la dispozitie a unui analizor conf specificatiilor, gratuit pentru o perioada de 4 ani 14.01.22
Reactivi/teste pentru determinarea Ionogramei: Na+, K+, Ca2+, Ph si CL, markerilortiroidieni, tumorali si eventual cardiaci sau alergie si anemie prin punerea la dispozitiea unui analizor gratuit pentru toata perioada de derulare a contractului/acordului cadru. 31.01.23
Teste pentru determinarea markerilor tiroidieni si tumorali prin punerea la dispozitiea unui analizor gratuit pentru toata perioada de derulare a contractului/acordului cadru. 04.04.23
Elaborare proiect tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru deviere conducta si bransament gaze naturale presiune redusa in zona Aleea Streiului din municipiul Deva în cadrul proiectului “Regenerare fizica, economica si sociala a comunitatii marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara", cod SMIS 125415 04.12.23
Elaborare proiect tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru deviere conducta si bransament gaze naturale presiune redusa in zona Aleea Streiului din municipiul Deva în cadrul proiectului “Regenerare fizica, economica si sociala a comunitatii marginalizate Zona Streiului si crearea unui centru de zi pentru servicii de asistenta comunitara”, cod SMIS 125415  
Servicii citiri contoare la clientii casnici si agenti economici  
Servicii citiri contoare la clientii casnici si agenti economici  
Servicii citiri contoare la clientii casnici si agenti economici