Feedback
I.D.: 97667601

Furnizare materiale sanitare plasturi, comprese

Data publicarii
24.05.24 Exista 394.273 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33141110-4 39512000-4 33751000-9 33141111-1 33141113-4 33141118-0 33141119-7 33140000-3 33141116-6 33141114-2 39514500-3 33141115-9 33141100-1 33141642-2 33169400-6
Termenul limita pentru depunere:
01.07.24
Pretul estimativ:
148.325,00 RON - 13.255.700,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 25.05.24 Publicat la 20.06.24
Locul realizarii:
Bucureşti, Ilfov
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de produse materiale sanitare plasturi, comprese, cu specificaţiile tehnice minime din Anexa 1 la Caietul de sarcini şi în cantităţile prevăzute în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, în baza unui acord-cadru încheiat cu mai mulţi operatori economici (ofertanţii clasaţi pe primele 3 locuri, pentru fiecare lot în parte), fără reluarea competiţiei. Dacă numărul operatorilor...
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de produse materiale sanitare plasturi, comprese, cu specificaţiile tehnice minime din Anexa 1 la Caietul de sarcini şi în cantităţile prevăzute în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, în baza unui acord-cadru încheiat cu mai mulţi operatori economici (ofertanţii clasaţi pe primele 3 locuri, pentru fiecare lot în parte), fără reluarea competiţiei. Dacă numărul operatorilor economici participanţi care au depus oferte admisibile pentru un lot este mai mic de 3, acordul-cadru se va încheia cu toţi cei care au prezentat oferte admisibile. Modalitatea de încheiere a contractelor subsecvente se va face conform clauzelor 3.1.3 – 3.1.6 din acordul-cadru. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: conform anexei 2 la Caietul de sarcini. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantităţi minime conform anexei 2 la caietul de sarcini. - cantităţi maxime conform anexei 2 la caietul de sarcini. Calendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): trimestrial Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante – achizitorului/beneficiarului-plătitor, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante - achizitorului cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu