Feedback
I.D.: 61391598

Furnizare materiale sanitare, masti de protectie de uz sanitar de tip II si masti FFP2, defalcate pe loturi

Data publicarii
29.09.21 Exista 236.057 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
11.10.21
Pretul estimativ:
612.378,91 RON - 933.551,64 RON
Documente participare:
  1. Formulare Materiale sanitare masti de protectie de uz sanitar si masti ffp2 defalcate pe loturi-semnat.doc
  2. FisaDate_DF1125797.pdf
  3. Lot 1 Materiale sanitare - proiect contract-semnat.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de furnizare pentru fiecare lot în parte cu o durata de finalizare pana la 31.12.2021, cu posibilitate de prelungire pe inca 4 luni in limita fondurilor disponibile, prin care se vor asigura respectarea masurilor de prevenire si control a raspandirii Coronaviruslui SARS-CoV-2, cat si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locu...
Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de furnizare pentru fiecare lot în parte cu o durata de finalizare pana la 31.12.2021, cu posibilitate de prelungire pe inca 4 luni in limita fondurilor disponibile, prin care se vor asigura respectarea masurilor de prevenire si control a raspandirii Coronaviruslui SARS-CoV-2, cat si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locul de munca in conditii de securitate si sanatate in munca pe perioada starii de alerta si respectatarea normelor de sanatate si securitate in munca pentru protejarea personalului cat si a beneficiarilor de la Caminul pentru persoane varstnice, emise de Institutul National de Sanatate publica, a Creselor, Serviciului de medicina scolara – cabinetele medicale scolare, Serviciul Beneficii Sociale, Serviciul autoritate tutelara, Centrul de vaccinare de la Pavilionul expozitional din subordinea DGAS Constanta, cat si sediul DGAS Constanta. Contractele sunt cu caracter de regularitate, iar autoritatea contractanta opteza, in conditiile impuse de art. 165 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru suplimentarea la nivelul maxim prevazut a cantitatilor de produse. Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Autoritatea contractantă va încheia, în urma aplicării procedurii de atribuire, un contract de furnizare pentru fiecare lot in parte, prin care se vor asigura respectarea masurilor de prevenire si control a raspandirii Coronaviruslui SARS-CoV-2, cat si pentru asigurarea desfasurarii activitatii la locul de munca in conditii de securitate si sanatate in munca si respectatarea normelor de sanatate si securitate in munca pentru protejarea personalului cat si a beneficiarilor, precum si respectarea normelor de igiena pentru centrele rezidentiale destiante persoanerlor de la Caminul pentru persoane varstnice, emise de Institutul National de Sanatate publica, , Creselor, Serviciului de medicina scolara – cabinetele medicale scolare, Serviciul Beneficii Sociale, Serviciul autoritate tutelara, Centrul de vaccinare de la Pavilionul expozitional din subordinea DGAS Constanta, cat si sediul DGAS Constanta. Incheierea contractelor de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea acordului cadru si a contractelor subsecvente facandu-se cu respectarea dispozitiilor privind angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei finantelor publice. Autoritatea Contractanta va incheia contractele numai daca exista fondurile necesare prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. Daca, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, poate anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare, in conf. cu prevederile art. 212 alin. 1, lit. c) din Legea 98/2016, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta nu este raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca a fost notificata aspura existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii accepta clauzei suspensiva, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi concret tuturor solicitărilor de clarificare în a 2 -a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu