Feedback
I.D.: 81651750

Furnizare materiale sanitare – 3 loturi - Acord Cadru 36 luni

Data publicarii
05.05.23 Exista 180.450 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33190000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.06.23
Pretul estimativ:
3.222.360,00 RON - 3.222.360,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.05.23 Publicat la 02.06.23
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare materiale de electrochirurgie – 5 loturi - Acord Cadru 36 luni Valoarea totală estimată/acord cadru : - minim 89510 Lei fără TVA - maxim 3 222 360 Lei fara TVA Lotizate astfel: LOT 1- PACHET TRUSE PERFUZIE Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru- 81700 Lei Valoare Lei fara tva la cant.max . Acord Cadru -2 941 200 Lei LOT 2-Trusa de perfuzie cu robinet 3 cai intergrat si filtru hidrofob Valoare ...
Furnizare materiale de electrochirurgie – 5 loturi - Acord Cadru 36 luni Valoarea totală estimată/acord cadru : - minim 89510 Lei fără TVA - maxim 3 222 360 Lei fara TVA Lotizate astfel: LOT 1- PACHET TRUSE PERFUZIE Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru- 81700 Lei Valoare Lei fara tva la cant.max . Acord Cadru -2 941 200 Lei LOT 2-Trusa de perfuzie cu robinet 3 cai intergrat si filtru hidrofob Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru- 2750Lei Valoare Lei fara tva la cant.max . Acord Cadru -99000Lei LOT 3- Trusa de transfuzie cu filtru hidrofob Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru -5060Lei Valoare Lei fara tva la cant.max . Acord Cadru -182160 Lei Cantitatile minime si maxime /acord cadru se regasesc in caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime /contract subsecvent se regasesc in caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta. In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. b) Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare materiale de osteosinteza pentru Clinica de Ortopedie/7 loturi /Acord Cadru 36 luni 17.05.23
Furnizare materiale de electrochirurgie – 5 loturi - Acord Cadru 36 luni 09.06.23
Furnizare materiale de electrochirurgie – 5 loturi - Acord Cadru 36 luni  
Furnizare materiale sanitare – 3 loturi - Acord Cadru 36 luni 09.10.23
Furnizare materiale sanitare – 3 loturi - Acord Cadru 36 luni  
FURNIZARE MATERIALE SANITARE (UPU+ ATI + SPITAL) 4 LOTURI 03.03.23
ACORD CADRU 12 LUNI - FURNIZAREMATERIALE SANITARE PENTRU CLINICA DE CARDIOLOGIE PE PROGRAM NATIONAL DE BOLI CARDIOVASCULARE / 4 LOTURI” 15.03.19
ACORD-CADRU 12 luni Furnizare REACTIVI pentru LABORATORUL de ANALIZE din CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE SANATATE NAVODARI – 5 loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 251,859.54 Lei si maxim 475,831.98 Lei, astfel : Lot nr. 1 Pachet reactivi coagulare compatibili cu analizorul ACL ELITE PRO – min 12,902.06 Lei – max 41,968.38 Lei Lot nr. 2 Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul HYCOUNT 5 XL – min. 24,955.00 Lei – max - 66,830.00 Lei Lot nr. 3 Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul BECKMAN COULTER AU480 – min 163,360.00 Lei – max 267,440.00 Lei Lot nr. 4 Pachet reactivi urini compatibili cu analizorul URILYZER 100/500 PRO – min 37155.6 Lei – max 74311.2 Lei Lot nr. 5 Pachet reactici eletroforeza compatibili cu analizorul HELENA SAS 1/ SAS 2 – min 13,486.88 Lei – max 25,282.40 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Pachet reactivi coagulare –valoa 02.11.20
ACORD CADRU 24 LUNI - FURNIZARE "GAZE MEDICALE si GAZE TEHNICE" - 9 Loturi 04.03.19
Service mentenanta aparate de aer conditionat tip casnic cu piese incluse; Mentenanta pentru usi automate culisante si batante; Mentenanta pentru instalatiile de ventilatie si climatizare cu inlocuirea filtrelor aferente acestora/ sectii spital; Mentenanta echipamente de climatizare, ventilatie si tratare a aerului - Compartiment Radioterapie cu inlocuirea filtrelor aferente acestora / 4 loturi 10.02.23