Feedback
I.D.: 86426703

Furnizare materiale sanitare – 3 loturi - Acord Cadru 36 luni

Data publicarii
01.09.23 Exista 180.787 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33190000-8
Termenul limita pentru depunere:
09.10.23
Pretul estimativ:
2.666.400,00 RON - 2.666.400,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.09.23 Publicat la 27.09.23 Publicat la 29.09.23
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare materiale sanitare /3 loturi - Acord Cadru 36 luni Valoarea totală estimată/acord cadru : - minim 104 400Lei fără TVA - maxim 2666 400 Lei fara TVA Lotizate astfel: LOT 1- VATA HIDROFILA 200 GRAME Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru- 42000 Lei Valoare Lei fara tva la cant.max . Acord Cadru -420 000 Lei LOT 2-SISTEM DRENAJ CU VACUM Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru- 4650Lei ...
Furnizare materiale sanitare /3 loturi - Acord Cadru 36 luni Valoarea totală estimată/acord cadru : - minim 104 400Lei fără TVA - maxim 2666 400 Lei fara TVA Lotizate astfel: LOT 1- VATA HIDROFILA 200 GRAME Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru- 42000 Lei Valoare Lei fara tva la cant.max . Acord Cadru -420 000 Lei LOT 2-SISTEM DRENAJ CU VACUM Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru- 4650Lei Valoare Lei fara tva la cant.max . Acord Cadru -167400 Lei LOT 3-PACHET (FESI GIPSATE +VATA SUBGIPS) Valoare Lei fara tva la cant.min. Acord Cadru -57750Lei Valoare Lei fara tva la cant.max . Acord Cadru -2079000 Lei Cantitatile minime si maxime /acord cadru se regasesc in caietul de sarcini. Cantitatile minime si maxime /contract subsecvent se regasesc in caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia lunar, la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta. In aplicarea dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: a) Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile. b) Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare materiale sanitare – 3 loturi - Acord Cadru 36 luni  
Furnizare materiale de osteosinteza pentru Clinica de Ortopedie/7 loturi /Acord Cadru 36 luni 17.05.23
Furnizare materiale de electrochirurgie – 5 loturi - Acord Cadru 36 luni 09.06.23
Furnizare materiale de electrochirurgie – 5 loturi - Acord Cadru 36 luni  
Furnizare materiale sanitare – 3 loturi - Acord Cadru 36 luni 15.06.23
FURNIZARE MATERIALE SANITARE (UPU+ ATI + SPITAL) 4 LOTURI 03.03.23
ACORD CADRU 12 LUNI - FURNIZAREMATERIALE SANITARE PENTRU CLINICA DE CARDIOLOGIE PE PROGRAM NATIONAL DE BOLI CARDIOVASCULARE / 4 LOTURI” 15.03.19
ACORD-CADRU 12 luni Furnizare REACTIVI pentru LABORATORUL de ANALIZE din CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE SANATATE NAVODARI – 5 loturi. Valoare totala/ACORD CADRU : intre minim 251,859.54 Lei si maxim 475,831.98 Lei, astfel : Lot nr. 1 Pachet reactivi coagulare compatibili cu analizorul ACL ELITE PRO – min 12,902.06 Lei – max 41,968.38 Lei Lot nr. 2 Pachet reactivi hematologie compatibili cu analizorul HYCOUNT 5 XL – min. 24,955.00 Lei – max - 66,830.00 Lei Lot nr. 3 Pachet reactivi biochimie compatibili cu analizorul BECKMAN COULTER AU480 – min 163,360.00 Lei – max 267,440.00 Lei Lot nr. 4 Pachet reactivi urini compatibili cu analizorul URILYZER 100/500 PRO – min 37155.6 Lei – max 74311.2 Lei Lot nr. 5 Pachet reactici eletroforeza compatibili cu analizorul HELENA SAS 1/ SAS 2 – min 13,486.88 Lei – max 25,282.40 Lei Reperele si cantitatile ce compun fiecare LOT in parte se regasesc in CAIETUL DE SARCINI. Cel mai mare contract subsecvent : Lotul nr. 1 Pachet reactivi coagulare –valoa 02.11.20
FURNIZARE MATERIALE SANIATRE , RESPECTIV FIRE RESORBABILE , FIRE NERESORBABILE SI VATA HIDROFILA /3 loturi • Lot nr.1- Pachet fire neresorbabile din matase si poliamida fara ac • Lot nr.2- Pachet fire resorbabile din acid glicolic acid lactic • Lot nr.3- Vata hidrofila -pachet 200 grame 23.12.19
MATERIALE SANITARE PENTRU CLINICA DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA /11 LOTURI - ACORD CADRU 24 LUNI 16.10.23