Obiectul contractului îl constituie crearea, productia si livrarea materialelor publicitare necesare realizarii proiectului, conform urmatoarelor etape: 1.Dezvoltare concept grafic, dupa cum urmeaza: creatie logo,stabilire elemente reprezentative, culori, grafica banner, roll-up, grafica afise, pliante si flyere, grafica mape , grafica agende, grafica bloc notes, grafica personalizare pixuri, genti, acumulatoare, grafica tr...
Obiectul contractului îl constituie crearea, productia si livrarea materialelor publicitare necesare realizarii proiectului, conform urmatoarelor etape: 1.Dezvoltare concept grafic, dupa cum urmeaza: creatie logo,stabilire elemente reprezentative, culori, grafica banner, roll-up, grafica afise, pliante si flyere, grafica mape , grafica agende, grafica bloc notes, grafica personalizare pixuri, genti, acumulatoare, grafica trofee, medalii, diploma.Prezentarea conceptului grafic se va prezenta în maxim 4 zile lucratoare de la contractare. Dupa primirea machetelor, achizitorul va da „bun de tipar”în maxim 2 zile lucratoare. Dezvoltarea conceptului grafic trebuie sa se realizeze cu respectarea regulilor din “Manualul de identitate vizuala pentru Instrumentele Structurale 2014-2020 în România” (versiunea în vigoare la data realizarii materialelor). 2.Realizarea materialelor publicitare: Roll-up indoor - 9 buc,Banner exterior 5 buc, Afis eveniment informare-40 buc, Afis informatii proiect 130 buc, Pliant 1.000 buc, Flyer 1.000 buc, Mapa 450 buc, Pix 500 buc, Agenda 350 buc, Bloc notes 350 buc, Geanta suport documente 350 buc, Stick USB 16GB- 350 buc,Trofeu -36 buc, Medalie 136 buc,Diploma 310 buc Produsele vor avea caracteristicile minime mentionate în Anexa Descriere materiale publicitare pentru proiectul „MIZIL START UP PLUS”, documentatie încarcata pe site-ul Primariei Mizil.