Feedback
I.D.: 95991825

Furnizare materiale protecţie saci şi cutii

Data publicarii
17.04.24 Exista 282.771 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44617100-9 44617000-8 33140000-3 33922000-9 39831240-0
Termenul limita pentru depunere:
27.05.24
Pretul estimativ:
19.300,00 RON - 3.173.000,00 RON
Documente participare:
  1. 1. Sectiunea Instructiuni pentru ofertanti -SEAP-semnat.doc
  2. 2. Sectiunea Caiet-de-Sarcini-semnat.doc
  3. 2.1 ANEXA 1 caiet de sarcini-semnat.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de produse materiale protecţie saci şi cutii, cu specificaţiile tehnice minime din Anexa 1 la Caietul de sarcini şi în cantităţile prevăzute în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, în baza unui accord-cadru încheiat cu mai mulţi operatori economici (ofertanţii clasaţi pe primele 3 locuri, pentru fiecare lot în parte), fără reluarea competiţiei. Dacă numărul operatorilor ec...
În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de produse materiale protecţie saci şi cutii, cu specificaţiile tehnice minime din Anexa 1 la Caietul de sarcini şi în cantităţile prevăzute în Anexa nr. 2 la Caietul de sarcini, în baza unui accord-cadru încheiat cu mai mulţi operatori economici (ofertanţii clasaţi pe primele 3 locuri, pentru fiecare lot în parte), fără reluarea competiţiei. Dacă numărul operatorilor economici participanţi care au depus oferte admisibile pentru un lot este mai mic de 3, acordul-cadru se va încheia cu toţi cei care au prezentat oferte admisibile. Modalitatea de încheiere a contractelor subsecvente se va face conform clauzelor 3.1.3 – 3.1.6 din acordul-cadru. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent care se anticipează că va fi atribuit pe durata acordului-cadru: conform anexei 2 la Caietul de sarcini. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - cantităţi minime conform anexei 2 la caietul de sarcini. - cantităţi maxime conform anexei 2 la caietul de sarcini. Calendar estimativ (frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite): trimestrial Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenţia autorităţii contractante – achizitor/beneficiar-plătitor, nu un angajament ferm din partea autorităţii contractante - achizitor/beneficiar-plătitor cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanţe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul iniţierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate şi resursele financiare necesare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu