Feedback
I.D.: 30951527

Furnizare Materiale pentru derularea activitatilor in cadrul proiectului POCU/138/4/1 /114930. Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.

Data publicarii
26.09.18 Exista 105.822 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9 30125120-8 30192000-1
Pretul estimativ:
21.848,75 RON - 21.848,75 RON
25.714,28 RON - 25.714,28 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Tonere şi suporturi de memorie:, Tonere şi suporturi de memorie: conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.Se vor oferta toate reperele din tabel. Comparararea ofertelor financiare se va face dupa criteriul pretul cel mai scazut / valoarea totala/ lot fara tva. 1. Materiale consumabile de birou(articole de birou), Materiale consumabile de birou(articole de birou), conform s...
2. Tonere şi suporturi de memorie:, Tonere şi suporturi de memorie: conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.Se vor oferta toate reperele din tabel. Comparararea ofertelor financiare se va face dupa criteriul pretul cel mai scazut / valoarea totala/ lot fara tva. 1. Materiale consumabile de birou(articole de birou), Materiale consumabile de birou(articole de birou), conform specificatiilor din caietul de sarcini, se vor oferta toate pozitiile din tabel. Compararea ofertelor financiare se va face dupa criteriul pretul cel mai scazut pe valoarea totala/ lot fara tva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare Materiale pentru derularea activitatilor in cadrul proiectului POCU/138/4/1 /114930. Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic. 20.09.18
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic. 15.10.18
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 2 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară pentru desfăşurarea în bune condiţii a cursurilor de formare profesională din cadrul proiectului,în cadrul proiectului "Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi"Nr. contract: POCU/138/4/1/114930  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 2 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară pentru desfăşurarea în bune condiţii a cursurilor de formare profesională din cadrul proiectului,în cadrul proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”Nr. contract: POCU/138/4/1/114930 03.09.18
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 3 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară in cadrul Primariei, pentru proiectul "Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi"Nr. contract: POCU/138/4/1/114930  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 3 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară in cadrul Primariei, pentru proiectul „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”Nr. contract: POCU/138/4/1/114930 17.09.18
Furnizarea de echipament IT care să asigure logistica necesară Şcolii Gimnaziale Calnic in cadrul proiectului "Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi" Nr. contract: POCU/138/4/1/114930  
Furnizarea de echipament IT care să asigure logistica necesară Şcolii Gimnaziale Calnic in cadrul proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi” Nr. contract: POCU/138/4/1/114930 05.10.18
Lucrari de reabilitare la construcţiile civile din cadrul Primăriei Câlnic, respectiv asupra ANEXELOR-WC, MAGAZIE DE LEMNE SI MAGAZIE MATERIALE, prin schimbarea destinaţiei acestora în CENTRU CSI (Centru de Servicii Sociale Integrate) - proiectare+execuţie, conform specificaţiilor tehnice, clădire care să asigure furnizarea de servicii sociale comunităţii marginalizate de pe raza comunei Câlnic. 23.01.20