Feedback
I.D.: 30688653

Furnizare Materiale pentru derularea activitatilor in cadrul proiectului POCU/138/4/1 /114930. Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.

Data publicarii
13.09.18 Exista 23.369 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9
Termenul limita pentru depunere:
20.09.18
Pretul estimativ:
47.563,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1015939.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic. Valoarea estimata maxima a achizitiei, pentru întreaga durata a contractului fara TVA, este de 47563.03 RON. ...
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic. Valoarea estimata maxima a achizitiei, pentru întreaga durata a contractului fara TVA, este de 47563.03 RON. Bunurile ce urmeaza a fi achizitonate se regasesc detaliate in Caietul de Sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare Materiale pentru derularea activitatilor in cadrul proiectului POCU/138/4/1 /114930. Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic. 15.10.18
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze materiale consumabile împărţite pe 2 loturi, respectiv Lot 1- materiale consumabile (articole) de birou şi Lot 2 – tonere şi suporturi de memorie, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure derularea în bune condiţii a activităţii din cadrul Primăriei Câlnic.  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 3 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară in cadrul Primariei, pentru proiectul "Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi"Nr. contract: POCU/138/4/1/114930  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 3 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară in cadrul Primariei, pentru proiectul „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”Nr. contract: POCU/138/4/1/114930 17.09.18
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 2 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară pentru desfăşurarea în bune condiţii a cursurilor de formare profesională din cadrul proiectului,în cadrul proiectului "Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi"Nr. contract: POCU/138/4/1/114930  
Autoritatea contractanta urmăreşte să achiziţioneze echipament IT, respectiv 17 laptopuri, 2 multifunctionale şi 17 sisteme de operare, conform specificaţiilor tehnice, care să asigure logistica necesară pentru desfăşurarea în bune condiţii a cursurilor de formare profesională din cadrul proiectului,în cadrul proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi”Nr. contract: POCU/138/4/1/114930 03.09.18
Furnizarea de echipament IT care să asigure logistica necesară Şcolii Gimnaziale Calnic in cadrul proiectului "Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi" Nr. contract: POCU/138/4/1/114930  
Furnizarea de echipament IT care să asigure logistica necesară Şcolii Gimnaziale Calnic in cadrul proiectului „Resurse pentru Câlnic – Creşterea accesului la resurse la nivelul întregii comunităţi” Nr. contract: POCU/138/4/1/114930 05.10.18
Autoritatea contractanta urmăreşte să închirieze 2(două) autoturisme, conform specificaţiilor tehnice din prezentul caiet de sarcini, care să asigure transportul experţilor angajaţi dar şi al persoanelor ce fac parte din grupul ţintă al proiectului, pentru o perioada de 30 de luni, dar nu mai tarziu de 28.02.2021. Furnizorul va oferta chiria (aceasta reprezentând preţul lunar aferent furnizării autoturismului prin inchiriere) fără şofer si fără opţiune de cumpărare.