Acord cadru de furnizare MATERIALE DE CURATENIE, PRODUSE DE INGRIJIRE PERSONALA, CHIMICE SI TAMPOANE, cu 4 loturi, pentru beneficiarii din structurile functionale din cadrul DGASPC Galati, cu un singur operator economic. Locul principal de livrare: Sediile Centrelor de plasament, Caselor de tip familial si Centrelor de ingrijire si asistenta mentionate in caietul de sarcini.
Acordul cadru se va incheia pentru o durata de 1...
Acord cadru de furnizare MATERIALE DE CURATENIE, PRODUSE DE INGRIJIRE PERSONALA, CHIMICE SI TAMPOANE, cu 4 loturi, pentru beneficiarii din structurile functionale din cadrul DGASPC Galati, cu un singur operator economic. Locul principal de livrare: Sediile Centrelor de plasament, Caselor de tip familial si Centrelor de ingrijire si asistenta mentionate in caietul de sarcini.
Acordul cadru se va incheia pentru o durata de 12 luni, pana la data de 31.12.2023. In baza acordului cadru se vor incheia 2 contracte subsecvente, primul contract subsecvent pe perioada 01.01.2023-31.03.2023 si al doilea pe perioada 01.04.2023-31.12.2023.
La atribuirea contractelor subsecvente nu se va relua competitia, acordul cadru incheindu-se cu un singur operator economic, castigator al procedurii de achizitie publica. Operatorii economici participanti la procedura de achizitie publica vor depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Oferta tehnico-financiara va fi intocmita cu pretul unitar al fiecarui produs din caietul de sarcini pentru cantitatile maxime solicitate. Pretul ramane fix pe toata durata acordului cadru.
Criteriul de atribuire al acordului cadru este pretul cel mai scazut.
Numarul de zile inainte de termenul limita pentru primirea ofertelor pana cand operatorii economici pot solicita clarificari – 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare primite de la operatorii interesati in a 2-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor .
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru: val min=89.619,48 lei; val max=722.867,05
lei, astfel:
LOT 1. PRODUSE DE CURATENIE SI DE LUSTRUIT -COD CPV: 39800000-0; val. min=17.976,98 lei, val. max=153.053,60 lei
LOT 2. PRODUSE DE INGRIJIRE PERSONALA -COD CPV: 33700000-7; val. min=26.198,60 lei, val. max= 198.744,45 lei
LOT 3. PRODUSE CHIMICE ANORGANICE DE BAZA-COD CPV: 24310000-0; val. min=22.194,80 lei, val. max= 163.447,10 lei
LOT 4. ABSORBANTE IGIENICE SAU TAMPOANE -COD CPV: 33771100-6; val. min=23.249,10 lei, val. max= 207.621,90 lei
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Doua contracte subsecvente pe an, în functie de fondurile bugetare alocate.
Estimare cantitati minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru se gasesc in Caietul de sarcini.