În cadrul procedurii se vor achizitiona:
Lot 1 = Cosuri de gunoi (min 80L) 12 buc;
Lot 2 = Saci menajeri 2.280,00 role;
Lot 3 = Sapun lichid 780 litri ;
Lot 4 = Prosop hartie 3.000,00 buc;
Lot 5 = Cos gunoi pentru sali de clasa 26 buc ;
Lot 6 = Dispenser conventional sapun lichid si/sau dezinfectant 50 buc ;
Lot 7 = Dispenser prosop hartie 12 buc.
Valoarea estimata a contractului este de 59.061,18 lei fara TVA, defalca...
În cadrul procedurii se vor achizitiona:
Lot 1 = Cosuri de gunoi (min 80L) 12 buc;
Lot 2 = Saci menajeri 2.280,00 role;
Lot 3 = Sapun lichid 780 litri ;
Lot 4 = Prosop hartie 3.000,00 buc;
Lot 5 = Cos gunoi pentru sali de clasa 26 buc ;
Lot 6 = Dispenser conventional sapun lichid si/sau dezinfectant 50 buc ;
Lot 7 = Dispenser prosop hartie 12 buc.
Valoarea estimata a contractului este de 59.061,18 lei fara TVA, defalcata astfel:
Lot 1 Cosuri de gunoi (min 80L) (12buc x 1.418,99 lei/buc = 17.027,88 lei fara TVA);
Lot 2 Saci menajeri (2.280,00 role x 4,51 lei/buc = 10.282,80 lei fara TVA);
Lot 3 Sapun lichid (780 litri x 11,6 lei/l = 9.048,00 lei fara TVA);
Lot 4 Prosop hartie (3.000,00 buc x 2,5 lei/buc= 7.500,00 lei fara TVA);
Lot 5 Cos gunoi pentru sali de clasa (26 buc x 277 lei/buc= 7.202,00 lei fara TVA);
Lot 6 Dispenser conventional dezinfectant si/sau sapun lichid (50 buc x 133,61 lei/buc= 6.680,50 lei fara TVA);
Lot 7 Dispenser prosop hartie (12 buc x 110,00 lei/buc= 1.320,00 lei fara TVA);
Durata contract: 60 zile
Atentie: Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari conf. obligatiei prevazute art.161 din Legea 98/2016 modificat prin O.U.G. nr.45/2018 cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile.