Feedback
I.D.: 103642072

FURNIZARE MATERIAL SĂDITOR

Data publicarii
04.10.24
Coduri CPV
03451200-8 03451300-9 03111900-1
Termenul limita pentru depunere:
23.10.24
Pretul estimativ:
137.535,00 RON - 137.535,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.10.24 Publicat la 05.10.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă furnizarea de material săditor în vederea plantării acestuia şi pentru amenajările şi înfrumuseţarea spaţiilor verzi (scuare, aliniamente stradale, sensuri giratorii, parcuri, mobilier stradal), aflate în domeniul public şi/sau privat al Municipiului Suceava, administrate de DIRECŢIA GENERALĂ A DOMENIULUI PUBLIC. Durata contractului de furnizare va fi de la data semna...
Obiectul prezentei proceduri de achiziţie îl reprezintă furnizarea de material săditor în vederea plantării acestuia şi pentru amenajările şi înfrumuseţarea spaţiilor verzi (scuare, aliniamente stradale, sensuri giratorii, parcuri, mobilier stradal), aflate în domeniul public şi/sau privat al Municipiului Suceava, administrate de DIRECŢIA GENERALĂ A DOMENIULUI PUBLIC. Durata contractului de furnizare va fi de la data semnarii contractului de catre ambele parti pana la data de 31.12.2025. Contractul intră în vigoare la data semnării acestuia de ambele părţi. În conformitate cu art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub). Valoarea estimată a achiziţiei, raportată la cantităţile produselor care vor fi livrate, este de 137.535,00 lei fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu