— Tipul contractului a fost stabilit ca fiind unul de furnizare produse — mancare preparata cod CPV 15894200-3, conform Deciziei nr. 1683/2014 a Curtii de Conturi a Romaniei — Camera de Conturi Gorj,, — Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare, conform OUG 107/2017, in termen de 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,, —...
— Tipul contractului a fost stabilit ca fiind unul de furnizare produse — mancare preparata cod CPV 15894200-3, conform Deciziei nr. 1683/2014 a Curtii de Conturi a Romaniei — Camera de Conturi Gorj,, — Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare, conform OUG 107/2017, in termen de 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,, — Termen solicitare clarificari, conform sectiunii I.1) — 15 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor., Valoarea minima a intervalului 1.1–31.12.2018 reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari (1.1–30.4.2019)., Suplimentarea cantitatilor de produse este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, conform art. 165 din HG 395/2016., (a) Valoare estimata minima cumulata pentru cele doua loturi este de: 3 033 257,21 RON fara TVA, cu posibilitatea de prelungire pentru intervalul 1.1.2019–30.4.2019, raportat la prevederile art. 165 din HG nr. 395/2016,, (b) Valoarea estimata suplimentara, cumulata pentru cele doua loturi, pentru perioada 1.1.2019–30.4.2019 este de 1 018 650,43 RON, fara TVA,, (c) Valoarea estimata maxima, cumulata pentru cele doua loturi, pentru intervalul 1.1.2018–30.4.2019: 4 051 907,64 RON, fara TVA.