Feedback
I.D.: 50366265

Furnizare măşti şi dezinfectanţi

Data publicarii
08.10.20 Exista 80.908 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
24455000-8
Termenul limita pentru depunere:
23.10.20
Pretul estimativ:
1.506.049,99 RON - 1.506.049,99 RON
Documente participare:
  1. 03.Formulare_masti si dezinfectant.docx
  2. 02.Caiet de sarcini _masti si dezinfectant.docx
  3. 04.Model de contract.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea a: - LOT 1: 755.000,00 bucăţi – Măşti chirurgicale cu 3 pliuri tip II (cod CPV: 18143000-3 Echipamente de protecţie) - LOT 2: 14.437,00 litri - Dezinfectanţi mâini (cod CPV: 33741300-9 Dezinfectant pentru mâini) - LOT 3: 15.322,00 litri - Dezinfectanţi suprafeţe (cod CPV:24455000-8 Dezinfectanţi) În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici ...
Obiectul contractului de achiziţie constă în achiziţionarea a: - LOT 1: 755.000,00 bucăţi – Măşti chirurgicale cu 3 pliuri tip II (cod CPV: 18143000-3 Echipamente de protecţie) - LOT 2: 14.437,00 litri - Dezinfectanţi mâini (cod CPV: 33741300-9 Dezinfectant pentru mâini) - LOT 3: 15.322,00 litri - Dezinfectanţi suprafeţe (cod CPV:24455000-8 Dezinfectanţi) În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentaţie de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 9 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secţiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". La introducerea titlului şi conţinutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic. În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoţite de întrebările aferente, şi/sau informaţiile suplimentare, în SICAP, ataşate anunţului de participare în secţiunea ,,Listă clarificări, notificări şi decizii", cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanţilor care au solicitat clarificările sau informaţiile suplimentare respective. Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare şi selecţie, în conformitate cu informaţiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situaţia în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarităţi, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanţilor clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secţiunea ,,Solicitări de clarificare / Întrebări". Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerinţelor şi elementelor esenţiale stabilite în documentaţia de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare de dispozitive electronice tip tabletă cu conexiune la internet pentru 2 ani 21.10.20
Servicii de dirigenţie de şantier în cadrul proiectului: “Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Barlad, Husi si orasul Negresti – Etapa a II-a Municipiul Vaslui si Municipiul Barlad" 06.06.22
Servicii de informare şi publicitate în cadrul proiectului “Ştefan cel Mare, istorie comună-patrimoniu comun, Soroca-Vaslui", cod EMS - ENI 1HARD/2.1/50 09.07.21
Publicitate, informare si vizibilitate în cadrul proiectului “Ştefan cel Mare, istorie comună-patrimoniu comun, Soroca-Vaslui", cod EMS - ENI 1HARD/2.1/50 25.11.21
Trusa instrumentar bloc operator si autoclav 31.05.22
Proiectare si executie lucrari la SJU Vaslui 06.09.21
Achiziţie de Echipamente Electrice 02.09.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de executie sisteme de climatizare (Art.3 alin.(1) lit.m) din Legea nr.98/2016: "m) contract de achiziţie publică de lucrări - contractul de achiziţie publică care are ca obiect: ... realizarea, prin orice mijloace, a unei construcţii care corespunde cerinţelor stabilite de autoritatea contractantă ) 13.12.21
Contract de achiziţie publică de lucrări de executie sisteme de climatizare (Art.3 alin.(1) lit.m) din Legea nr.98/2016: "m) contract de achiziţie publică de lucrări - contractul de achiziţie publică care are ca obiect: ... realizarea, prin orice mijloace, a unei construcţii care corespunde cerinţelor stabilite de autoritatea contractantă ) 13.12.21
Executie lucrari de instalatii electrice si de reparatii curente la Sectia Boli Infectioase 15.11.21