Ofertantul se obligă:
1. să furnizeze produsele specificate în Anexa nr. 1 la Formular nr.2 , în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice, (vezi specificaţii tehnice din prezentul caiet de sarcini), ofertate (cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică) însoţite de declaraţia de conformitate/certificate de calitate, certificate de garantie (unde este cazul);
Livra...
Ofertantul se obligă:
1. să furnizeze produsele specificate în Anexa nr. 1 la Formular nr.2 , în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice, (vezi specificaţii tehnice din prezentul caiet de sarcini), ofertate (cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică) însoţite de declaraţia de conformitate/certificate de calitate, certificate de garantie (unde este cazul);
Livrarea produselor se face săptămânal/bilunar la sediul beneficiarilor efectivi (vezi TABEL CENTRE DGASPC GORJ – Anexa nr. 2) în baza comenzilor scrise, emise de către fiecare centru, în termen de 5 zile de la emiterea acestora.
Recepţia produselor furnizate se va face de către comisia de recepţie constituită la nivelul fiecărui centru, în prezenţa delegatului operatorului economic (după caz).
Dacă, în urma efectuării recepţiei, vreunul din produsele inspectate sau testate nu corespunde:
- specificaţiilor tehnice (calitativ), furnizorul, fără a modifica preţul contractului, are obligaţia de a înlocui produsele refuzate pe cheltuiala sa.
- cantitativ, se va întocmi proces verbal de constatare a diferenţelor, furnizorul, fără a modifica preţul contractului, are obligaţia de a furniza produsele constatate în minus pe cheltuiala sa.
2. să emită factura pentru furnizarea produselor, conform comenzilor emise, pe fiecare beneficiar (centru) în parte;
Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj şi ale beneficiarului efectiv.
Analiza ofertelor va avea loc în data de 24.06.2020, ora 12.00 la sediul autorităţii contractante.