Achiziţia se va realiza pentru perioada noiembrie decembrie 2019 cu posobilitatea de prelungire pentru perioada ianuarie februarie 2020.
Ofertantul se obligă:
1. să furnizeze produsele specificate în Anexa Formular nr. 2 în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice, (vezi specificaţii tehnice din prezentul caiet de sarcini), ofertate (cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură t...
Achiziţia se va realiza pentru perioada noiembrie decembrie 2019 cu posobilitatea de prelungire pentru perioada ianuarie februarie 2020.
Ofertantul se obligă:
1. să furnizeze produsele specificate în Anexa Formular nr. 2 în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice, (vezi specificaţii tehnice din prezentul caiet de sarcini), ofertate (cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică) însoţite de declaraţia de conformitate/certificate de calitate, certificate de garantie (unde este cazul);
Livrarea produselor se face săptămânal/bilunar la sediul beneficiarilor efectivi (vezi TABEL CENTRE DGASPC GORJ) în baza comenzilor scrise, emise de către fiecare centru, în termen de 5 zile de la emiterea acestora.
Recepţia produselor furnizate se va face de către comisia de recepţie constituită la nivelul fiecărui centru, în prezenţa delegatului operatorului economic (după caz).
Dacă, în urma efectuării recepţiei, vreunul din produsele inspectate sau testate nu corespunde:
- specificaţiilor tehnice (calitativ), furnizorul, fără a modifica preţul contractului, are obligaţia de a înlocui produsele refuzate pe cheltuiala sa.
- cantitativ, se va întocmi proces verbal de constatare a diferenţelor, furnizorul, fără a modifica preţul contractului, are obligaţia de a furniza produsele constatate în minus pe cheltuiala sa.
2. să emită factura pentru furnizarea produselor, conform comenzilor emise, pe fiecare beneficiar (centru) în parte;
Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj şi ale beneficiarului efectiv.
Achizitorul se obligă:
1. să achiziţioneze produsele în cantităţile solicitate în prezentul caiet de sarcini.
Autoritatea contractantă işi rezervă dreptul de a creşte/diminua valoarea contractului iniţial cu ±10% condiţionat de existenţa fondurilor bugetare cu această destinaţie conform art. 221 alin. (1) lit f) din Legea nr. 98/2016.
2. să efectueze recepţia produselor furnizate şi să întocmească documentele corespunzătoare, notificând furnizorul în cazul în care acestea nu corespund d.p.d.v. cantitativ sau calitativ;
3. să plătească produsele furnizate;