Feedback
I.D.: 54474687

furnizare legume fructe

Data publicarii
23.02.21 Exista 73.936 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03220000-9
Termenul limita pentru depunere:
26.02.21
Pretul estimativ:
18.567,36 RON - 18.567,36 RON
Documente participare:
  1. caiet sarcini leg fr mart apr.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ofertantul se obligă: 1. să furnizeze produsele specificate în Anexa nr. 1 Formular nr. 2 în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice, (vezi specificaţii tehnice din prezentul caiet de sarcini), ofertate (cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică) însoţite de declaraţia de conformitate/certificate de calitate, certificate de garantie (unde este cazul); Livrarea pro...
Ofertantul se obligă: 1. să furnizeze produsele specificate în Anexa nr. 1 Formular nr. 2 în termenul convenit, conform comenzilor şi cu respectarea specificaţiilor tehnice, (vezi specificaţii tehnice din prezentul caiet de sarcini), ofertate (cerinţe, prescripţii, caracteristici de natură tehnică) însoţite de declaraţia de conformitate/certificate de calitate, certificate de garantie (unde este cazul); Livrarea produselor se face săptămânal/bilunar la sediul beneficiarilor efectivi (vezi TABEL CENTRE DGASPC GORJ) în baza comenzilor scrise, emise de către fiecare centru, în termen de 5 zile de la emiterea acestora. Recepţia produselor furnizate se va face de către comisia de recepţie constituită la nivelul fiecărui centru, în prezenţa delegatului operatorului economic (după caz). Dacă, în urma efectuării recepţiei, vreunul din produsele inspectate sau testate nu corespunde: - specificaţiilor tehnice (calitativ), furnizorul, fără a modifica preţul contractului, are obligaţia de a înlocui produsele refuzate pe cheltuiala sa. - cantitativ, se va întocmi proces verbal de constatare a diferenţelor, furnizorul, fără a modifica preţul contractului, are obligaţia de a furniza produsele constatate în minus pe cheltuiala sa. 2. să emită factura pentru furnizarea produselor, conform comenzilor emise, pe fiecare beneficiar (centru) în parte; Factura va fi emisă cu datele de identificare ale achizitorului – D.G.A.S.P.C. Gorj şi ale beneficiarului efectiv. Achizitorul se obligă: 1. să achiziţioneze produsele în cantităţile solicitate în prezentul caiet de sarcini. Autoritatea contractantă işi rezervă dreptul de a creşte/diminua cantităţile/valoarea contractului iniţial cu până la ±10% condiţionat de existenţa fondurilor bugetare cu această destinaţie conform art. 221 alin. (1) lit f) din Legea nr. 98/2016. 2. să efectueze recepţia produselor furnizate şi să întocmească documentele corespunzătoare, notificând furnizorul în cazul în care acestea nu corespund d.p.d.v. cantitativ sau calitativ; 3. să plătească produsele furnizate; Plata se face cu ordin de plată, în cont de trezorerie, conform art. 6 din Legea72/2013, respectiv în termen de 30 de zile calendaristice de la data efectuării recepţiei, respectiv de la data remedierii tuturor deficienţelor constatate cu ocazia recepţiei, iar autoritatea contractantă a primit factura ori cererea echivalentă de plată la data recepţiei ori anterior acestei date; Preţul este ferm şi nu se ajustează. Nu se acceptă efectuarea plăţilor în avans.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu