Produsul ofertat va fi profesional, nou, va asigura cel putin parametrii solicitati in caietul de sarcini iar ofertantul va prezenta in mod obligatoriu, informatii relevante detaliate, inclusiv cod/model, fabricant, specificatii, etc. care sa permita identificarea cu usurinta a produsului ofertat si confirmarea respectarii cerintelor. Ofertele vor include informatii si documente despre certificarile de calitate si conformit...
Produsul ofertat va fi profesional, nou, va asigura cel putin parametrii solicitati in caietul de sarcini iar ofertantul va prezenta in mod obligatoriu, informatii relevante detaliate, inclusiv cod/model, fabricant, specificatii, etc. care sa permita identificarea cu usurinta a produsului ofertat si confirmarea respectarii cerintelor. Ofertele vor include informatii si documente despre certificarile de calitate si conformitate cu standardele relevante si cu normele si recomandarile UE aplicabile. Produsele ofertate vor purta marca CE. Perioada de valabilitate a ofertelor 30( treizeci) zile de la termenul limita de primire al ofertelor. -Propunerea financiara elaborata in lei, fara TVA, care va contine pretul/ bucata precum si valoarea totala lei . -Propunerea tehnica – elaborata astfel încât din aceasta sa reiasa descrierea produsului, în conformitate cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini se va depune obligatoriu de fiecare ofertant pe e-mailul: spital_felix@yahoo.com. Cerintele prevazute în caietul de sarcini sunt minime si obligatorii, ofertele care nu îndeplinesc aceste cerinte urmând a fi respinse. NU se accepta oferte alternative la ofertele de baza. NU se accepta oferte întârziate. Data limita si locul de depunere a ofertelor: ofertele vor fi încarcate în sistemul electronic SEAP (catalogul electronic), pâna la termenul limita de primire oferte prevazut in prezentul anunt. Achizitia se va finaliza printr-un contract de furnizare ce va fi transmis ofertantului castigator dupa verificarea conformitatii documentelor prezentate si dupa acceptarea ofertei depuse în catalogul SEAP. Livrarea, instalarea si punerea in functiune a produsului se va efectua la sediul Autoritatii Contractante din loc. Baile Felix, jud. Bihor, pana cel tarziu in 22.12.2017. Plata produsului se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la data înregistrarii facturii la sediul Autoritatii contractante, insotite de PV de instalare si punere in functiune, în contul de trezorerie.