FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE, INSTRUIRE PERSONAL SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE APARATURA MEDICALA SI ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL "Echipamente şi dotari medicale ale obiectivului de investitii- Imbunatatire a capacitatii şi capabilitatii SCJU Cluj Napoca, de prevenire şi reducere a riscului de infectii nosocomiale- Echipamente medicale", APROBAT IN CADRUL APELULUI PNRR/2022/C12/MS/ I2.4/ECHIPAMENTE SI MATE...
FURNIZARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE, INSTRUIRE PERSONAL SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE APARATURA MEDICALA SI ECHIPAMENTE PENTRU PROIECTUL "Echipamente şi dotari medicale ale obiectivului de investitii- Imbunatatire a capacitatii şi capabilitatii SCJU Cluj Napoca, de prevenire şi reducere a riscului de infectii nosocomiale- Echipamente medicale", APROBAT IN CADRUL APELULUI PNRR/2022/C12/MS/ I2.4/ECHIPAMENTE SI MATERIALE DESTINATE REDUCERII RISCULUI DE INFECŢII NOSOCOMIALE FINANŢAT PRIN PLANUL NATIONAL DE REDRESARE REZILIENŢĂ- LICITATIA 3, conform cerintelor din caietul de sarcini atasat.
Valoarea estimata este de 4.993.288,61 lei fara TVA din care:
LOT 1- 5.000,00 lei fara TVA
LOT 2- 48.000,00 lei fara TVA
LOT 3- 28.000,00 lei fara TVA
LOT 4- 134.000,00 lei fara TVA
LOT 5- 121.500,00 lei fara TVA
LOT 6- 1.400.000,00 lei fara TVA
LOT 7- 150.000,00 lei fara TVA
LOT 8- 7.946,72 lei fara TVA
LOT 9- 2.849,70 lei fara TVA
Lot 10- 1.458.990,00 lei fara TVA
Lot 11- 230.000,00 lei fara TVA
Lot 12- 140.000,00 lei fara TVA
Lot 13- 406.050,00 lei fara TVA
Lot 14- 223.000,00 lei fara TVA
Lot 15- 197.368,00 lei fara TVA
Lot 16- 171.858,19 lei fara TVA
Lot 17- 42.762,00 lei fara TVA
Lot 18- 14.640,00 lei fara TVA
Lot 19- 38.000,00 lei fara TVA
Lot 20- 15.000,00 lei fara TVA
Lot 21- 70.000,00 lei fara TVA
Lot 22- 38.324,00 lei fara TVA
Lot 23- 50.000,00 lei fara TVA
NOTA: Cerinţele tehnice definite la nivelul anunţului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producător, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producţie/metoda specifica de fabricaţie/ prestare/execuţie, vor fi înţelese ca fiind însoţite de menţiunea "sau echivalent". Totodată, în vederea respectării principiilor nediscriminării şi tratamentului egal, orice denumire de produs/echipament (din cadrul licitaţiei) care face trimitere la un anumit producător, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producţie/metoda specifica de fabricaţie/ prestare/execuţie, vor fi înţelese ca fiind însoţite de menţiunea "sau echivalent".
Termenul de livrare, instalare, punere in functiune si instruire personal este de maximum 60 de zile de la primirea comenzii din partea autorităţii contractante, dar nu mai tarziu de data de 30.11.2024, care reprezinta termenul de incetare a contractului de finantare. Instruirea personalului utilizator se va face obligatoriu in maxim 15 zile calendaristice de la punerea în funcţiune a aparatului. Un produs este considerat livrat când toate activităţile în cadrul contractului au fost realizate şi produsul/echipamentul este instalat, funcţionează la parametrii agreaţi şi este acceptat de Autoritatea/entitatea contractantă.
Produsele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la locul indicat de Autoritatea/entitatea contractantă pentru fiecare produs în parte. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/părţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune.
Durata minima de garantie acordata echipamentelor este de 24 luni de la data receptiei finale.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.