UAT Municipiul Botoșani a semnat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, contractul nr. 2297/09.01.2023
având ca obiect acordarea finanțării externe nerambursabile pentru proiectul ”Centrul integrat de mobilitate urbană din Municipiul
Botoșani". Potrivit prevederilor contractului de finanțare și a Ordinului Ministrului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației
nr.999/10.05....
UAT Municipiul Botoșani a semnat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației, contractul nr. 2297/09.01.2023
având ca obiect acordarea finanțării externe nerambursabile pentru proiectul ”Centrul integrat de mobilitate urbană din Municipiul
Botoșani". Potrivit prevederilor contractului de finanțare și a Ordinului Ministrului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației
nr.999/10.05.2022 pentru aprobarea Ghidului specific-Condiții de accesare a fondurilor europene aferente Planului național
de redresare și reziliență în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/2022/C10, beneficiarul are obligația prezentării Autorității
Finanțatoare, documenta ia tehnico-economică S.F. în conformitate cu revederile H.G. 907/2016. În acest context, anterior,
prin Hotărârea nr.168/12.04.2023 a Consiliului Local al Municipiului Botoșani au fost aprobate nota conceptuală și tema de
proiectare pentru obiectivul de investiții, în conformitate cu prevederile art. 3 și 4 din H.G. nr. 907/2016 privind etapele
de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate
din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare. Totodata, prin Hotărârea nr.47/31.01.2024 au fost aprobați
indicatorii tehnico-economici ai proiectului si documentația tehnico-economică faza Studiu de fezabilitate cu elemente de
DALI (SF/DALI) a obiectivului de investiții. Având în vedere cele arătate mai sus, se impune achiziționarea serviciilor de
proiectare, asistenta tehnica si verificare proiect tehnic în conformitate cu prevederile Studiului de Fezabilitate cu elemente
de DALI și a prevederilor Caietului de sarcini. Centrul de Comandă și Control al sistemului de trafic, management și monitorizare
va integra monitorizarea și managementul tuturor sistemelor instalate, respectiv: management trafic, prioritizare vehicule
de transport public, camere video monitorizare. In cadrul Centrului de Comanda si Control, va fi implementat şi un sistem
automat de management intern cu rolul de urmărire şi monitorizare a funcţionarii întregului sistem, astfel încât defecţiunile
sau disfuncţionalităţile potenţiale precum şi întârzierile informaţionale si/sau eventualele accidente să fie detectate cât
mai rapid posibil, în vederea asigurării unei operări eficiente și a unei reacții a serviciilor implicate în cele mai bune
şi mai rapide condiţii posibile. Sistemul propus va fi implementat pe baza unei structuri hardware proprii, implementată în
jurul unui nucleu central. Este posibilă, în funcție de soluțiile ofertate, implementarea unei variante în care să se creeze
un centru de control „virtual”, bazat pe tehnologia „cloud”, care să nu necesite instalarea efectivă a echipamentelor hardware.
Din punct de vedere fizic, sistemul este organizat în următoarele arii de implementare: –reţea de date sigură şi de mare capacitate;
–arhitectura de servere; –consolele, operatori şi dispecerate; –sistemele de afişare; –sub-sistemele de menţinere a condiţiilor
de funcţionare normale. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor:
20.În masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate autoritatii contractante în
termenul de la punctul I.3), termenul limita în care autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificare/informatiilor suplimentare este a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.