UAT Municipiul Botoşani a semnat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, contractul nr. 2297/09.01.2023 având ca obiect acordarea finanţării externe nerambursabile pentru proiectul "Centrul integrat de mobilitate urbană din Municipiul Botoşani". Potrivit prevederilor contractului de finanţare şi a Ordinului Ministrului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei nr.999/10.05.2022 pentru aproba...
UAT Municipiul Botoşani a semnat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei, contractul nr. 2297/09.01.2023 având ca obiect acordarea finanţării externe nerambursabile pentru proiectul "Centrul integrat de mobilitate urbană din Municipiul Botoşani". Potrivit prevederilor contractului de finanţare şi a Ordinului Ministrului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei nr.999/10.05.2022 pentru aprobarea Ghidului specific-Condiţii de accesare a fondurilor europene aferente Planului naţional de redresare şi rezilienţă în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/2022/C10, beneficiarul are obligaţia prezentării Autorităţii Finanţatoare, documenta ia tehnico-economică S.F. în conformitate cu revederile H.G. 907/2016. În acest context, anterior, prin Hotărârea nr.168/12.04.2023 a Consiliului Local al Municipiului Botoşani au fost aprobate nota conceptuală şi tema de proiectare pentru obiectivul de investiţii, în conformitate cu prevederile art. 3 şi 4 din H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare. Totodata, prin Hotărârea nr.47/31.01.2024 au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici ai proiectului si documentaţia tehnico-economică faza Studiu de fezabilitate cu elemente de DALI (SF/DALI) a obiectivului de investiţii. Având în vedere cele arătate mai sus, se impune achiziţionarea serviciilor de proiectare, asistenta tehnica si verificare proiect tehnic în conformitate cu prevederile Studiului de Fezabilitate cu elemente de DALI şi a prevederilor Caietului de sarcini. Centrul de Comandă şi Control al sistemului de trafic, management şi monitorizare va integra monitorizarea şi managementul tuturor sistemelor instalate, respectiv: management trafic, prioritizare vehicule de transport public, camere video monitorizare. In cadrul Centrului de Comanda si Control, va fi implementat şi un sistem automat de management intern cu rolul de urmărire şi monitorizare a funcţionarii întregului sistem, astfel încât defecţiunile sau disfuncţionalităţile potenţiale precum şi întârzierile informaţionale si/sau eventualele accidente să fie detectate cât mai rapid posibil, în vederea asigurării unei operări eficiente şi a unei reacţii a serviciilor implicate în cele mai bune şi mai rapide condiţii posibile. Sistemul propus va fi implementat pe baza unei structuri hardware proprii, implementată în jurul unui nucleu central. Este posibilă, în funcţie de soluţiile ofertate, implementarea unei variante în care să se creeze un centru de control "virtual", bazat pe tehnologia "cloud", care să nu necesite instalarea efectivă a echipamentelor hardware. Din punct de vedere fizic, sistemul este organizat în următoarele arii de implementare: –reţea de date sigură şi de mare capacitate; –arhitectura de servere; –consolele, operatori şi dispecerate; –sistemele de afişare; –sub-sistemele de menţinere a condiţiilor de funcţionare normale.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20.
În masura în care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate autoritatii contractante în termenul de la punctul I.3), termenul limita în care autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.