Furnizarea materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, necesare pentru sprijinul celor 913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie", derulat prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si Norvegiene 2014 – 2021.
P...
Furnizarea materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, necesare pentru sprijinul celor 913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie", derulat prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si Norvegiene 2014 – 2021.
Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de 500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar