Feedback
I.D.: 94937781

FURNIZARE IMBRACAMINTE SI INCALTAMINTE - MATERIALE DE SPIJIN PENTRU BENEFICIARI

Data publicarii
22.03.24 Exista 90.702 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
37400000-2 18443000-6 18800000-7
Pretul estimativ:
228.250,00 RON - 228.250,00 RON
200.860,00 RON - 200.860,00 RON
40.204,29 RON - 40.204,29 RON
182.600,00 RON - 182.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. TRENING, 913 bc trening, conform marimilor si cu livrare la adresele inscrise in caietul de sarcini si specificatiile tehnice; model unisex, fabricat din material moale, placut la atingere, care isi mentine forma un timp indelungat; bluza de trening cu 2 buzunare laterale, cu fermoar pe toată lungimea sau tip hanorac, cu sau fara gluga; pantalonii cu talie elastică, manseta la glezna si buzunare laterale. Fur...
1. TRENING, 913 bc trening, conform marimilor si cu livrare la adresele inscrise in caietul de sarcini si specificatiile tehnice; model unisex, fabricat din material moale, placut la atingere, care isi mentine forma un timp indelungat; bluza de trening cu 2 buzunare laterale, cu fermoar pe toată lungimea sau tip hanorac, cu sau fara gluga; pantalonii cu talie elastică, manseta la glezna si buzunare laterale. Furnizarea materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice mai jos prezentate, necesare pentru sprijinul celor 913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie", derulat prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si Norvegiene 2014 – 2021. Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de 500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar. 2. FES TRICOTAT, Furnizarea materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice (913 bucati căciulă tricotată unisex, diverse culori, fara model sau aplicatii, simplu, cu rezistenţă la frig, rezistentă la vânt, pentru vreme rece (primavara, toamna, iarna), necesare pentru sprijinul celor 913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie", derulat prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si Norvegiene 2014 – 2021. Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de 500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar.. 3. GEACA IMPERMEABILA, 913 bc. produs unisex, conform marimilor inscrise in caietul de sarcini si specificatiilor tehnice; culori potrivite atat fetelor, cat si baietilor, material exterior impermeabil tip fâş, umplutură din vatelină la piept, cusaturi principale etanse, cu gluga vatuita sau dublata cu polar, buzunare laterale, lungime medie, produs potrivit pentru drumetie. Furnizarea materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice mai jos prezentate, necesare pentru sprijinul celor 913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie", derulat prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si Norvegiene 2014 – 2021. Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de 500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar. 4. GHETE DRUMETIE, 913 perechi incaltaminte de drumeţie, conform marimilor inscrise in caietul de sarcini si in specificatiile tehnice; model unisex, căptuşeală respirabila, calduroase, durabile, antialunecare, impermeabile, tip inchidere: cu siret sau cu banda cu aricii, ncaltaminte de exterior pentru drumeţii, alpinism, trekking, primavara/toamnă/iarnă. Furnizarea de materiale de sprijin pentru beneficiari, conform specificatiilor tehnice si caietului de sarcini, necesare pentru sprijinul celor 913 copii, beneficiari in evidenta celor 16 unitati de invatamant cuprinse in proiectul "Calitate si Incluziune prin Educatie", derulat prin Programul "Dezvoltare locala, reducerea saraciei si cresterea incluziunii rromilor", finantat prin Granturile SEE si Norvegiene 2014 – 2021. Proiectul are în vedere integrarea educaţională şi socială a unui număr de 913 copii, din care 363 copii aflaţi în risc de excluziune socială, datorită riscului crescut de abandon şcolar şi a unnui număr de 550 de copii cu cerinţelor educaţionale speciale, aceştia constituind GT principal. Proiectul propune un model de intervenţie integrată la care comunităţile vizate nu au acces şi are în vedere acţionarea asupra copiilor pe 3 direcţii – în mod direct, prin comunitatea educaţională şi prin părinţi. Proiectul urmăreşte pe de o parte obţinerea unor rezultate directe de creştere a calităţii incluziunii educaţionale pentru aceşti copii dar urmăreşte şi familiarizarea şi implementarea în cele 16 comunităţi sprijinite a unui model performant de educaţie incluzivă prin activităţi de consiliere, formare, comunicare pe mai multe direcţii destinate unui număr de 200 de experţi educaţionali şi sociali şi unui număr de 500 părinţi ce constituie GT secundar. Astfel obiectivele proiectului sunt: creşterea nivelului de incluziune educaţională şi socială pentru copiii cu CES, scăderea riscului de abandon şcolar pentru copii aflaţi în acest risc şi creerea unor sisteme de sprijin de lungă durată la nivelul comunităţii prin lucrul cu experţii şi părinţii din GT secundar..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu