Obiectul procedurii il constituie achizitia de “Imbracaminte, incaltaminte, imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala si accesoriiI, articole de voiaj si accesorii” pentru urmatoarele loturi: Lot 1 – IMBRACAMINTE DE UZ PROFESIONAL, SPECIALA SI ACCESORII COPII, Lot 2 – IMBRACAMINTE DE UZ PROFESIONAL, SPECIALA SI ACCESORII ADULTI, Lot 3 - IMBRACAMINTE COPII, Lot 4 - IMBRACAMINTE ADULTI, Lot 5 - INCALTAMINTE COPII,...
Obiectul procedurii il constituie achizitia de “Imbracaminte, incaltaminte, imbracaminte de uz profesional, imbracaminte speciala si accesoriiI, articole de voiaj si accesorii” pentru urmatoarele loturi: Lot 1 – IMBRACAMINTE DE UZ PROFESIONAL, SPECIALA SI ACCESORII COPII, Lot 2 – IMBRACAMINTE DE UZ PROFESIONAL, SPECIALA SI ACCESORII ADULTI, Lot 3 - IMBRACAMINTE COPII, Lot 4 - IMBRACAMINTE ADULTI, Lot 5 - INCALTAMINTE COPII, Lot 6 - INCALTAMINTE ADULTI.
Acestea se vor livra cu caracteristicile si în conditiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata.
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pâna la data de 31.12.2017 (valoarea prezentei proceduri în functie de care se vor elabora si evalua ofertele)