Autoritatea contractantă lansează un Sistem Dinamic de Achiziţie cu o perioadă de 4 ani, în vederea atribuirii a 6 contracte subsecvente, unde primul Contract subsecvent va fi cu durata de 3 luni datorita datorita condiţiilor actuale din piaţa energiei electrice care sunt extrem de dificile şi imprevizibile, iar urmatarele contracte subsecvente vor fi incheiate pe perioade mai mari, in functie de dinamica pietei de energie ...
Autoritatea contractantă lansează un Sistem Dinamic de Achiziţie cu o perioadă de 4 ani, în vederea atribuirii a 6 contracte subsecvente, unde primul Contract subsecvent va fi cu durata de 3 luni datorita datorita condiţiilor actuale din piaţa energiei electrice care sunt extrem de dificile şi imprevizibile, iar urmatarele contracte subsecvente vor fi incheiate pe perioade mai mari, in functie de dinamica pietei de energie electrica si stabilizarea pretului pe piata a energiei electrice, pentru achiziţionarea unei cantităţi totale de 1.200 MWH/ 4 ani, pentru cele 10 locuri de consum:
1. Statia de Ambulanta Oradea Str. Evreilor Deportati 24 7122488
2. Substatia de Ambulanta Săcueni Str.Arany Janos nr. 26 7122487
3. Substatia de Ambulanta Săcueni Str.Arany Janos nr. 26 7122495
4. Substatia de Ambulanta Marghita Str.Republici nr. 29 7122490
5. Substatia de Ambulanta Suplacul de Barcau Str.Crinului nr. 16/A 7122491
6. Substatia de Ambulanta Ceica Str. Principala nr.4 7122492
7. Substatia de Ambulanta Beiuş Str. Romana nr.7 7122493
8. Substatia de Ambulanta Salonta Str. Cantacuzino nr. 2-4 7122494
9. Substatia de Ambulanta Aleşd Str.Oborului nr. 27/A 7122496
10. Substatia de Ambulanta Stei Str. Cuza Voda nr.7/A 7125292
Sistemul de achizitii dinamic, denumit in continuare SAD, funcţionează conform art. 120 alin 1 din Legea 98/ 2016 privind achizitiile publice ca un proces în întregime electronic şi este deschis pe întreaga perioadă de valabilitate a sistemului de achiziţii oricărui operator economic care îndeplineşte criteriile de selecţie. Cadrul legal face referire la criteriile de selecţie, dar acestea trebuie să fie interpretate şi ca şi criterii de excludere. Se aplică DUAE, care include atât criteriile de selecţie, cât şi criteriile de excludere. Conform art. 121 alin 1 din Legea 98 2016 privind achizitiile publice, autoritatea contractantă aplică regulile licitaţiei restrânse Pentru efectuarea unei achiziţii în cadrul unui sistem dinamic de achiziţii. Toţi candidaţii care îndeplinesc criteriile de selecţie sunt admişi în sistem, dar numărul candidaţilor admişi în sistem nu trebuie să fie limitat, lucru care diferă faţă de o procedură restrânsă. După lansarea sistemului dinamic de achiziţii şi pe întreaga perioadă de valabilitate a acestuia, în condiţiile prevăzute la art. 121 şi 122, autoritatea contractantă are obligaţia de a permite oricărui operator economic interesat să depună o solicitare de participare cu scopul de a fi admis în sistem.
SAD se desfăşoară în două etape obligatorii:
a) etapa depunerii solicitărilor de participare şi a selectării candidaţilor, prin aplicarea criteriilor de calificare şi selecţie;
b) etapa depunerii ofertelor de către candidaţii selectaţi în cadrul primei etape şi a evaluării acestora, prin aplicarea criteriului de atribuire şi a factorilor de evaluare.
Conform art. 122 alin 1 din Legea 98/ 2016 privind achizitiile publice, autoritatea contractantă are obligaţia de a respecta următoarele termene:
a) perioada minimă pentru depunerea solicitărilor de participare este de 30 de zile de la data transmiterii spre publicare a anunţului de participare;
b) perioada minimă pentru depunerea ofertelor este de 10 zile de la data transmiterii invitaţiei de depunere a ofertelor.
Instructiuni cu privire la utilizarea Sistemului dinamic de achizitii se regasesc in documentatia prezentei proceduri.