Feedback
I.D.: 64141995

Furnizare energie electrica pentru Consiliul Judetean Vaslui

Data publicarii
14.12.21 Exista 81.253 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09310000-5
Termenul limita pentru depunere:
07.01.22
Pretul estimativ:
391.210,00 RON - 391.210,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1132900.pdf
  2. 002Formulare.doc
  3. 001Caiet de sarcini-signed.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul principal al Contractului este de asigurare a energiei electrice de joasa tensiune si medie tensiune pentru cele 12 puncte de consum ale Consiliului Judetean Vaslui, mentionate in Anexa 1 la caietul de sarcini. NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referiri la un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie specifică, norme, standarde,...
Obiectivul principal al Contractului este de asigurare a energiei electrice de joasa tensiune si medie tensiune pentru cele 12 puncte de consum ale Consiliului Judetean Vaslui, mentionate in Anexa 1 la caietul de sarcini. NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referiri la un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie specifică, norme, standarde, certificare, autorizare etc., vor fi considerate ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent". NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu