Feedback
I.D.: 35418750

FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA MEDIE TENSIUNE

Data publicarii
20.04.19 Exista 144.977 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09310000-5
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Cantităţile minime – maxime de energie electrica medie tensiune, estimate a fi furnizate pe întreaga durată a acordului-cadru, respectiv în cadrul unui singur contract subsecvent, conform cu Anexa 4MT din Documentaţia de atribuire, sunt următoarele: a)pe durata întregului acord cadru: - cantitatea minimă estimată: 14.765,42 MWh; cantitatea maximă estimată: 17.718,51 MWh. b)în cadrul unui singur contract subsecvent esti...
1. Cantităţile minime – maxime de energie electrica medie tensiune, estimate a fi furnizate pe întreaga durată a acordului-cadru, respectiv în cadrul unui singur contract subsecvent, conform cu Anexa 4MT din Documentaţia de atribuire, sunt următoarele: a)pe durata întregului acord cadru: - cantitatea minimă estimată: 14.765,42 MWh; cantitatea maximă estimată: 17.718,51 MWh. b)în cadrul unui singur contract subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului cadru: - cantitatea minimă estimată: 3.691,36 MWh; cantitatea maximă estimată: 4.429,63 MWh; 2. Tip de acord cadru: acord cadru cu maximum 3 operatori economici; 3. Durata acordului-cadru este de 48 de luni; 4. Valoarea maxima estimata a acordului cadru pentru 48 de luni este: 8.587.629,00 lei fara TVA; 5. Valoarea maxima estimata a celui mai mare contract subsecvent este: 2.146.907,25 lei fara TVA; 6. Anual se vor încheia contracte subsecvente pentru perioade de câte 12 luni între cele 6 instituţii cu personalitate juridică şi un furnizor, după cum urmează: - în primul an se vor încheia contracte subsecvente între cele 6 instituţii cu personalitate juridică şi furnizorul care a prezentat preţul cel mai mic în cadrul licitaţiei de atribuire a acordului cadru -pentru ceilalţi trei ani, anual se va relua competiţia cu cei trei furnizori semnatari ai acordului-cadru, iar contractele subsecvente anuale se vor încheia cu furnizorul care a oferit tariful cel mai mic în urma reofertarii pentru anul respectiv. Reofertarea se va face anual pe durata acordului-cadru. Obiectul reofertarii va fi preţul propriu de furnizare al energiei electrice medie tensiune.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
„Întreţinerea, repararea, reabilitarea/modernizarea şi dezvoltarea instalaţiilor electrice pentru semnalizare şi dirijare a traficului din Municipiul Braşov precum şi furnizarea de materiale şi componente necesare prestării serviciilor”  
„Semnalizare rutieră pe orizontală şi verticală în municipiul Braşov”, atribuire acord-cadru, pe 4 ani  
Salubrizare staţii c.f de pe raza de activitate a Sucursalei Regionala de Căi Ferate Braşov şi Servicii de salubrizare în clădirea SEDIULUI Sucursalei Regionala CF Brasov - str. Politehnicii nr. 1" – 11 loturi – ACORD CADRU 3 ani (36 luni)  
FURNIZAREA SERVICIILOR BANCARE PENTRU PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE CU CARDUL  
Achiziție de motorină pentru ratracuri prin sistemul card în perioada 2018–2022  
Achiziție de motorină pentru ratracuri prin sistemul card în perioada 2018–2022  
INSULE ECOLOGICE PENTRU COLECTAREA DESEURILOR DIN MUNICIPIUL BRASOV  
"Cartuse de toner aferente imprimantelor, copiatoarelor şi faxurilor aflate în dotarea DGRFP Braşov şi a structurilor subordonate" 04.06.20
Achiziţia în sistem centralizat de produse/articole de curăţenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz general LOT nr. 2 - produse de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor de uz general care conţin substanţe biocide 22.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de curățenie interioară în 2 loturi: LOT nr. 1 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților, inclusiv articole igienico-sanitare din hârtie, de uz generalLOT nr. 2 - produse de îngrijire și curățare a clădirilor/facilităților de uz general care conțin substanțe biocide 09.04.24