Feedback
I.D.: 73786240

Furnizare energie electrică pentru 78 Persoane Juridice, cu 549 puncte de consum aferente, aflate sub autoritatea Consiliului Local Braşov, conform loturilor : LOT 1 - Anexa nr.1 - JT; LOT 2 - Anexa nr.2 - MT ; LOT 3 - Anexa nr. 3 - JT-IP

Data publicarii
05.10.22 Exista 63.634 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09310000-5
Termenul limita pentru depunere:
11.11.22
Pretul estimativ:
110.895.145,36 RON - 110.895.145,36 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.10.22 Publicat la 10.10.22 Publicat la 16.10.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constitue serviciul de furnizare energie electrică pe o perioadă de 12 luni (2022-2023), pentru cele 78 de instituţii cu personalitate juridică, cu 549 puncte de consum aferente, aflate sub autoritatea Consiliului Local Braşov , aşa cum sunt detaliate în: • Anexa nr.1 - JT – Lista locurilor de consum energie electrică pentru nivel de tensiune, JT • Anexa nr.2 - MT - Lista locurilor de consum ener...
Obiectul achiziţiei îl constitue serviciul de furnizare energie electrică pe o perioadă de 12 luni (2022-2023), pentru cele 78 de instituţii cu personalitate juridică, cu 549 puncte de consum aferente, aflate sub autoritatea Consiliului Local Braşov , aşa cum sunt detaliate în: • Anexa nr.1 - JT – Lista locurilor de consum energie electrică pentru nivel de tensiune, JT • Anexa nr.2 - MT - Lista locurilor de consum energie electrică pentru nivel de tensiune, MT • Anexa nr. 3 - JT-IP- Lista locurilor de consum energie electrică sistem de iluminat public pentru nivel de tensiune JT-E2â Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat în cazul neprelungirii contractului ce s-a va încheia în urma prezentei proceduri de achiziţie, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20 Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare energie electrică pentru 78 Persoane Juridice, cu 549 puncte de consum aferente, aflate sub autoritatea Consiliului Local Braşov, conform loturilor : LOT 1 - Anexa nr.1 - JT; LOT 2 - Anexa nr.2 - MT ; LOT 3 - Anexa nr. 3 - JT-IP 11.11.22
Acord-cadru pentru furnizarea energiei electrice, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 12.07.22
Acord-cadru pentru furnizarea energiei electrice, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov şi la unităţile militare subordonate 12.07.22
Acord -cadru centralizat pentru furnizarea energiei electrice la U.M. 01751 Râşnov, U.M. 01760 Sebeş, U.M. 01769 Bacău, U.M. 01232 Oradea, U.M. 01013 Târgu Cărbuneşti, pentru o perioadă de 12 luni 25.11.22
Acord -cadru centralizat pentru furnizarea energiei electrice la U.M. 01751 Râşnov, U.M. 01760 Sebeş, U.M. 01769 Bacău, U.M. 01232 Oradea, U.M. 01013 Târgu Cărbuneşti, pentru o perioadă de 12 luni 25.11.22
Achizitie servicii de curaţenie şi igienizare pentru centrele de vaccinare, de împărţite în cinci loturi, respectiv: LOT 1 -Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare CATTIA situat pe strada Institutului Nr.35; LOT 2 - Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare fost punct termic - strada Gloriei Nr.13; LOT 3- Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare fost cinematograf Popular situat pe strada Mureşenilor; LOT 4 -Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare SALA SPORTURILOR situat pe B-dul Gării; LOT 5 - Servicii de curăţenie şi igienizare pentru centrul de vaccinare CĂMINUL PENTRU PERSOANE VÂRSTNICE situat pe strada Gladiolelor; 26.03.21
Acord cadru de furnizare energie electrică, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov  
Acord cadru de furnizare energie electrică, pe o perioadă de 12 luni, la Unitatea Militară 01751 Râşnov 14.06.21
Acord cadru furnizare energie electrica la UM 01751 Rasnov pe o perioada de 12 luni 11.03.24
Acord cadru furnizare energie electrica la UM 01751 Rasnov pe o perioada de 12 luni