Feedback
I.D.: 98798167

Furnizare echipamente TIC si software in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Comuna Moieciu", cod F-PNRR-Dotari-2023-2607

Data publicarii
18.06.24 Exista 185.203 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30195200-4
Pretul estimativ:
565.647,90 RON - 565.647,90 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin demararea procedurii de atribuire avand ca obiect "Furnizare echipamente TIC si software in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Comuna Moieciu", cod F-PNRR-Dotari-2023-2607" autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele tipuri si canitati de echipamente: - 22 buc. Display interactiv (Tabla interactiva) c...
Prin demararea procedurii de atribuire avand ca obiect "Furnizare echipamente TIC si software in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Comuna Moieciu", cod F-PNRR-Dotari-2023-2607" autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele tipuri si canitati de echipamente: - 22 buc. Display interactiv (Tabla interactiva) cu toate accesoriile necesare functionarii, inclusiv suport fix sau mobil; - 48 buc. – Laptop dintre care o buc. dotata cu mouse, si o statie de incarcare a laptopurilor; - 3 buc. - Sistem sunet - 22 buc. – Multifunctionale - 2 buc. – Camera videoconferinta - 1 buc. – Router wifi - 22 buc. – Scaner documente portabil - 1 buc. - Microfon ambiental - 10 buc. - Videoproiector - 1 buc. - Proiector cu suport - 1 buc. - Copiator laser color A3 cu scanner si functie de imprimare wireless - 1 buc. - Hard extern pentru arhivă electronică Repartizarea acestor echipamente se face conform planului de achizitii (parte a contractului de finantare) pe categorie de investitie precizata in cererea de finantare aprobata si finalizata prin contractual de finantare nr. 876DOT ⁄ 2023, astfel: Investitia I9 – 1 buc. laboratoare de informatica din unitati de invatamant primar, gimnazial, liceal, unitati conexe, dotare cu echipamente. 1 buc. – Display interactiv (Tabla interactiva), inclusiv suport fix sau mobil; 26 buc. – Laptop: 1 buc. - Sistem sunet; 1 buc. - Multifuncţionala; 1 buc. - Camera videoconferinţă 1 buc. - Routere wifi; 1 buc. - Scaner documente, portabil 1 buc. - Microfon ambiental Investitia I9 – 20 buc. sali de clasa/grupa din unitati de invatamant preuniversitar / Sali pentru activitati extrascolare din unitatile conexe eligibile, dotate cu echipamente digitale pentru organizarea invatarii in mediul vitrual 20 buc. – Display interactiv (Tabla interactiva), inclusiv suport fix sau mobil; 20 buc. – Laptop 20 buc. – Multifunctionale 20 buc. – Scaner documente portabil 10 buc. - Videoproiector Investitia I11 – Nr. laboratoare de stiinte din unitati de invatamant preuniversitar dotate cu echipamente digitale, dintre care: 1 laboratoare fizica 1 buc. – Display interactiv (Tabla interactiva), inclusiv suport fix sau mobil; 1 buc. – Laptop 1 buc. - Sistem sunet 1 buc. – camera videoconferinta 1 buc. – Multifunctionale 1 buc. – Scaner documente portabil Investitia I11 – Nr. cabinete şcolare din unităţi de învăţământ preuniversitar/unităţi conexe (cabinete pe discipline, cabinete de asistenţă psihopedagogică, săli de sport) dotate cu mobilier şi materiale sportive, inclusiv echipamente digitale, din care: 1 cabinet de asistenţă psihopedagogică si 1 Cabinet şcolar, 1 buc. - Proiector cu suport 1 buc. - Laptop cu mouse si sistem operare 1 buc. - Sistem de sunet 1 buc. - Copiator laser color A3 cu scanner si functie de imprimare wireless 1 buc. - Hard extern pentru arhivă electronică Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini. Operatiuniile cu titlu accesoriu, aplicabile tuturor produselor de mai sus: - Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative; - Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative. - Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor; Solicitarile de clarificari formulate de ofertanti pe parcursul perioadei de publicitate a anuntului de participare simplificat pot fi facute cu un termen de cel mult 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari formulate cu respectarea termenului de mai sus, o singura data, in mod consolidat, cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de echipamente TIC in cadrul proiectului privind "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Orasul Predeal, Judetul Brasov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0418  
Achizitie echipamente IT in cadrul proiectului “DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE SI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN SAT HARMAN, COMUNA HARMAN, JUDETUL BRASOV" cod. F-PNRR-Dotari-2023-5803 27.12.23
Achizitionarea de echipamente TIC in cadrul proiectului privind "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Orasul Predeal, Judetul Brasov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0418 29.12.23
Furnizare echipamente TIC si software in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Comuna Moieciu", cod F-PNRR-Dotari-2023-2607 26.02.24
Furnizare echipamente TIC in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a Scolii Gimnaziale Homorod din Comuna Homorod din Judeţul Braşov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0031 20.03.24
Furnizare echipamente TIC in cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a Scolii Gimnaziale Homorod din Comuna Homorod din Judeţul Braşov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0031 20.03.24
Achiziţia de echipamente, dotări şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele"  
Achiziţionarea de echipamente specifice unui Smart Lab in vederea implementarii proiectului Proiectului "AS-Limitless" cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0363  
Achiziţionarea de echipamente specifice unui Smart Lab in vederea implementarii proiectului Proiectului "AS-Limitless" cod F-PNRR-SmartLabs-2023-0363 20.06.24
Achiziţia de echipamente şi materiale didactice în cadrul proiectului ,,Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitare din municipiul Săcele"