Avand in vedere situatia existenta la nivelul unitatii de invatamant, referitoare la baza materială existenta (clădiri, săli, alte spaţii) si datele referitoare la echipamentele TIC, prin achizitionarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie se urmareste:
- Dotarea unui laborator de informatica, prin Investitia 9, prin achizitionarea unui numar de 20 de laptop-uri, 19 pentru elevi si un laptop pe...
Avand in vedere situatia existenta la nivelul unitatii de invatamant, referitoare la baza materială existenta (clădiri, săli, alte spaţii) si datele referitoare la echipamentele TIC, prin achizitionarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie se urmareste:
- Dotarea unui laborator de informatica, prin Investitia 9, prin achizitionarea unui numar de 20 de laptop-uri, 19 pentru elevi si un laptop pentru profesor, a unui display interactiv cu suport, a unui sistem de sunet, a unei imprimante multifunctionale, a unei camere de videoconferinta si a unui router wifi ;
- Dotarea cu echipamente TIC pentru organizarea in mediu virtual, prin Investitia 9, a unui numar de 21 de Sali de clasa, prin achizitionarea urmatoarelor :
o Display interactiv de min. 65 inch + suport : 15 bucati
o un sistem de sunet – 21 bucati
o cameră videoconferinţă – 21 bucati
o imprimantă multifunctionala – 13 bucati
o scanner documente portabil – 21 bucati
o alte dispozitive şi chipamente tehnologice adaptate nevoilor identificate la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ, utilizate în scop didactic şi care să asigure desfăşurarea optimă a procesului educaţional, dupa cum urmeaza : Ochelari de realitate virtuala VR /AR : 21 bucati ;
- Dotarea cu echipament digital, prin Investitia 11, a unui laborator multidisciplinar (fizica/biologie);
- Dotarea cu echipamente digitale, prin Investitia 11, a unui cabinet scolar de limba si cominicare/matematica ;
Produsele care vor face obiectul achiziţiilor pentru dotările privind digitalizarea mediilor de învăţare din învăţământul preuniversitar şi infrastructură şcolară vor fi calitative, moderne, adaptate vârstei elevilor, astfel încât să fie creat un mediu de lucru plăcut şi sănătos
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de data depunerii ofertelor.
Numar de zile la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile.