Feedback
I.D.: 106414986

Furnizare echipamente TIC în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Municipiul Târgu Secuiesc, Covasna" - LOT 5 - Echipamente TIC pentru Şcoala Gimnazială "Turóczi Mózes"

Data publicarii
03.12.24
Coduri CPV
30000000-9 30195200-4 30213100-6 30216110-0 32232000-8 32342410-9
Termenul limita pentru depunere:
23.01.25
Pretul estimativ:
652.986,18 RON - 652.986,18 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1232854.pdf
  2. 2.1. Specificatii tehnice_corect.pdf
  3. 2. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă urmăreşte dotarea unităţilor de învăţământ cu echipamente digitale în vederea modernizării infrastructurii educaţionale. Se doreşte achiziţionarea de echipamente TIC pentru 8 unităţi de învăţământ în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Municipiul Târgu Secuiesc, Covasna". Prezenta achizitie reprezinta reluarea proced...
Autoritatea contractantă urmăreşte dotarea unităţilor de învăţământ cu echipamente digitale în vederea modernizării infrastructurii educaţionale. Se doreşte achiziţionarea de echipamente TIC pentru 8 unităţi de învăţământ în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Municipiul Târgu Secuiesc, Covasna". Prezenta achizitie reprezinta reluarea procedurii de atribuire pentru loturile la care nu au fost depuse oferte in cadrul procedurii initiale de atribuire. Prin urmare prezenta procedura cuprinde 1 lot din cele 8 loturi initiale: LOT 5 - Echipamente TIC pentru Şcoala Gimnazială "Turóczi Mózes" Durata contractului: 3 luni Termen de livrare: maxim 30 de zile In conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) si (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene - limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare. Primul termen la care va raspunde solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare: a 20-a zi inainte de data limita depunere a ofertelor. Al doilea termen la care se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare : in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu