Feedback
I.D.: 65333739

Furnizare echipamente tehnologice şi funcţionale, cu şi fără montaj, dotări, active necorporale, precum şi lucrările aferente, în cadrul proiectului: “Crearea unui sistem de management al traficului şi măsuri pentru gestionarea durabilă a parcărilor în municipiul Piteşti", cod SMIS 129120, finanţat prin POR 2014-2020

Data publicarii
20.01.22 Exista 102.621 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34970000-7
Pretul estimativ:
75.200,00 RON - 75.200,00 RON
5.204.579,81 RON - 5.204.579,81 RON
29.125.454,60 RON - 29.125.454,60 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. Furnizare de active necorporale pentru crearea unei baze de date GIS cu informatii de trafic si calatorie, inclusiv training utilizatori şi prezentarea stadiului reţelei prin mijloace media publice (Radio, TV, Internet, Aplicaţii), Se va achizitiona o licenta pentru o aplicatie de tip desktop GIS “commercially available off the shelf" care sa permita editarea, crearea si analiza datelor geospatiale, avand ce...
3. Furnizare de active necorporale pentru crearea unei baze de date GIS cu informatii de trafic si calatorie, inclusiv training utilizatori şi prezentarea stadiului reţelei prin mijloace media publice (Radio, TV, Internet, Aplicaţii), Se va achizitiona o licenta pentru o aplicatie de tip desktop GIS “commercially available off the shelf" care sa permita editarea, crearea si analiza datelor geospatiale, avand cel putin urmatoarele functionalitati:- realizarea de harti tematice profesionale si posibilitatea de tiparire, export in formate GIS, CAD si alte formate, inclusive XML, salvarea si incorporarea acestora in alte aplicatii sau documente;- gestionarea, crearea, utilizarea si organizarea datelor spatiale, datelor tabelare si metadatelor in vederea vizualizarii, cartografierii, interogarii si analizei spatiale ale acestora;- sa dispuna de instrumente de editare, culegere, intretinere, integrare, analiza, cartografiere si vizualizare a datelor geospatiale in cat mai multe formate diferite;- sa permita editarea de precizie ridicata cu ajutorul mouse-ului, asemanatoare celei oferite de programele CAD;- sa permita crearea, validarea si gestionarea topologiei pentru simplificarea operatiilor de editare, localizare si eliminare imediata a erorilor de editare, stabilirea de reguli si comportamente ale obiectelor spatiale;- sa includa instrumente si proceduri de analiza si geoprocesare, oferind astfel evaluarea, interpretarea, compararea si intelegerea cat mai corecta a procesului decizional folosind hartile si informatia geospatiala;- sa dispuna de o aplicatie viewer gratuita pentru vizualizarea hartilor autorizate cu aplicatiile software GIS desktop. Aceasta aplicatie viewer trebuie sa include, de asemenea, si instrumente de explorare si interogare a hartilor.Numarul de utilizatori care vor fi instruiti este estimat la 2 persoane.. 2. Furnizare de echipamente, cu montaj şi punere în funcţiune, active necorporale pentru realizarea managementului parcarilor si implementarea de panouri informative la intrarea in municipiul Pitesti, precum si lucrarile aferente, Sistemul de managementul parcarilor presupune realizarea urmatoarelor subsisteme:1.Subsistem informarea participantilor la trafic-Se vor instala panouri cu mesaje variabile pentru informarea in timp real a participantilor la trafic;-Se vor instala 5 panouri cu mesaje variabile la intrarile in municipiul Piteşti dinspre Autostrada A1, DN7C, DN67B, DN65, DN65B, care vor afisa numărul de locuri de parcare disponibile şi localizarea acestora în cadrul municipiului.-Panourile cu mesaje variabile vor putea afisa si informatii referitoare la: oevenimente de trafic; ocongestii de trafic; oinformaţii privind devierile de trafic; oinformaţii meteo; oinformaţii privind timpul de parcurgere al unui segment de drum; oindicarea rutelor de ocolire.-Se vor realiza console metalice pentru sustinerea panourilor cu mesaje variabile;-Se vor realiza fundatii pentru consolelel metalice;-Se vor realiza canalizatii electrice in carosabil, trotuar si spatiu verde pentru alimentarea cu energie electrica a panourilor cu mesaje variabile;-Se vor reface si readuce la forma initiala spatiile afectate de lucrari;2.Subsistem de management al parcarilor-Se vor instala senzori pentru monitorizarea locurilor de parcare;-Se vor instala indicatori luminosi pentru semnalizarea starii locurilor (liber/ocupat) din parcarile inchise;-La accesele in parcarile inchise se vor instala panouri de informare asupra numarului de locuri libere pe fiecare nivel;-Se vor instala bariere pentru controlul accesului in parcarile inchise;-Se vor instala camere video ANPR pentru recunoasterea automata a numerelor de inmatriculare ale autovehiculelor care utilizeaza parcarile inchise;-Se vor instala standuri pentru emitere tichete pe caile de acces in parcarile inchise;-Se vor instala standuri pentru validarea tichetelor platite pe caile de iesire din parcarile inchise;-Se vor instala terminale automate pentru plata taxei de parcare;-Se vor instala case manuale pentru plata taxei de parcare;-Se vor instala semafoare pentru controlul accesului in parcarile inchise;-Se vor instala camere video pentru supravegherea spatiilor de parcare;-Se va sistematiza circulatia in parcari prin intermediul marcajelor si indicatoarelor rutiere;3.Subsistemul Centru de Control-Se vor instala echipamentele hardware si aplicatiile software necesare pentru gestionarea componentelor instalate in parcari;-Se va realiza o aplicatie mobila pentru informarea in timp real a conducatorilor auto asupra locurilor de parcare diponibile si ghidarea pe traseul optim catre acestea.. 1. Furnizare de echipamente, cu montaj şi punere în funcţiune, dotări, active necorporale pentru implementarea unui sistem de management integrat al traficului, sistem de monitorizare video, inclusiv pentru transportul public de calatori, precum şi lucrările aferente, Sistemul de management integrat al traficului presupune realizarea urmatoarelor subsisteme:1. Subsistem de control al traficului:Pentru optimizarea traficului si realizarea unei semaforizari conforme cu normele europene, se executa lucrari:o Realizarea canalizatiei electrice in carosabil, trotuar si spatiu verde. Legaturile intre stalpii de sustinere a semafoarelor cu automatul de dirijare se vor realiza printr-o canalizatie electrica subterana proprie.Aceasta canalizatie se va realiza prin sapatura deschisa, respectand cotele minime de 0.80 m, sub cota superioara a partii carosabile sau a trotuarului, si de 0.80 m sub cota superioara a spatiului verde.o Realizare camere de tragere cu capacIn punctele de traversare a partii carosabile si la schimbarea de directie a traseului canalizatia este prevazuta cu camere de tragere, din beton de ciment, 64x64.oSchimbarea cablurilor de legatura a semafoarelorCablurile electrice care fac legatura intre semafoare si automatul de dirijare sunt de tipul Csyy 3-19x1.5.oInlocuirea tuturor semafoarelor existente cu semafoare noi, care folosesc tehnologia tip LED, acestea avand si o vizibilitate mai buna, si costuri de intretinere mai mici si o durata mult mai mare de viata decat semafoarele conventionale cu bec cu incadescenta (se vor refolosi semafoarele cu LED existente care sunt in stare buna de functionare)oInlocuirea automatelor de dirijare cu echipamente care sa permita comunicarea intre intersectii, introducerea de multiprograme sau posibilitatea de a adauga echipamente noi sau cu alte caracteristici (bucle inductive, camere de video detectie etc)oPlantarea de stalpi de semaforizare noi acolo unde acest lucru este necesar si revopsirea si protejarea stalpilor existenti care pot fi refolositiS-au prevazut montarea de stalpi simpli si stalpi cu consola pe drumul principal pentru a dubla semafoarele de vehicule, crescand astfel vizibilitatea acestora de la min. 50.00m (conform STAS 1848/4).oFiecare intersectie de tip trecere de pietoni, va fi prevazuta cu dispozitive acustice ( pentru persoane cu dizabilitati) si cu dispozitive push-button ( pentru confirmarea cererii de trecere a pietonilor ) oMontarea de bucle inductive de trafic / senzori wireless in carosabil, care sa permita identificarea in mod real si instantaneu a numarului de vehicule care intra sau ies din intersectie. Aceste date permit automatelor de dirijare propuse a dota intersectiile sa creeze timpi de semaforizare functie de conditiile de trafic si sa optimizeze la maxim functionarea intersectiilor.Vor fi amplasate bucle de detectie inductive, pe sensurile de intrare si de iesire din intersectie, pe fiecare sens, cate una pentru fiecare banda de circulatie.Dupa realizarea buclelor de detectie a traficului, intersectia va putea functiona in mod adaptiv local.oRealizarea unei comunicatii prin fibra optica intre intersectii ajutand astfel la realizarea undei verzi si corelarea in timp real a intersectiilor, si legatura acestora cu Centrul de Comanda si Control.Fiecare intersectie nesemaforizata va fi bransata electric la retea.2. Subsistem de monitorizare video a traficului:In cadrul acestui subsistem s-a prevazut echiparea intersectiilor cu 1-2 camere video conectate la Centrul de Control. Pentru realizarea acestui proiect se vor folosi camere video de supraveghere IP de exterior si echipament de transmitere date. Sistemul este compus din:ostalpi de sustinere a camerelor video;ofundatie stalpi;ocamere video IP pentru analiza inteligenta a traficului;o camere video IP pentru recunoasterea automata a numerelor de inmatriculare;o aplicatii software;orealizarea unei canalizatii electrice in carosabil, trotuar si spatiu verde;orealizarea unei camere de tragere;opozarea a 2 tuburi d=63mm;opozarea unui cablu de date;opozarea unui cablu de alimentare;oechipamente de transmitere date;oechipamente de afisare a imaginilor video;oechipamente de inregistrare a imaginilor video;oaplicatii de management.3. Subsistem de comunicaţii prin fibra optică:Pentru asigurarea comunicaţiilor sistemului propus se va utiliza o reţea virtuala de comunicaţii, cu conectare la fiecare locaţie in parte si canale tip VPN (Virtual Private Network – reţea privata virtuala) la Centrul de Comanda si Control. Acest tip de reţea permite realizarea unei legături securizate de date utilizând orice modalitate fizică de transmitere a informaţiilor (cablu / fibră optică / legătură radio). În acest mod, legătura de date necesară funcţionării Centrului de Comandă şi Control nu este limitată la o anumită soluţie tehnică particulară, ci se poate implementa indiferent de tipul de reţea fizică de comunicaţii.Cablurile de fibra optica vor fi amplasate in canalizaţie proprie.Pentru toate intersectiile, cat si pentru legatura cu Centrul de Comanda si Control (din B-dul Eroilor nr.30) s-a prevazut realizarea unei comunicatii prin fibra optica intre intersectii ajutand astfel la realizarea undei verzi si corelarea in timp real a intersectiilor. 4. Subsistem de comunicaţii prin radio:Se va utiliza o tehnologie bazata pe unde electromagnetice, cu scopul transmisiei si receptiei de date. Arhitectura solutiei se bazeaza pe 7 locatii care vor emite unde electromagnetice catre o locatie centrala. Cele 7 locatii unde se vor amplasa echipamente WI-FI sunt:- in apropierea celor 5 VMS-uri care vor fi montate in cadrul contractului aferent Lotului II - Furnizare de echipamente, cu montaj şi punere în funcţiune, pentru realizarea managementului parcarilor si implementarea de panouri informative la intrarea in municipiul Pitesti, precum si lucrarile aferente,- in apropierea intersectiei Calea Bucuresti – Bd. I.C. Bratianu,- in apropierea intersectiei Bd. N. Balcescu – Aleea Spitalului5. Subsistem centru de comanda si control:Se va realiza un Centru de Comanda si Control in parcarea Politiei Locale din B-dul Eroilor nr. 30. Acest Centru se va realiza din 5-6 containere modulare metalice tip LEGO sub forma de cladire containerizata asezate pe o platforma din beton de ciment.6. Subsistem semnalizare rutieră:Pentru imbunatatirea conditiilor de trafic si asigurarea sigurantei participantilor la trafic vor fi executate marcaje orizontale de tip termoplast insotite de semnalizare pe verticala, acolo unde se impune acest lucru. In general, se va reface marcajul existent si se inlocuieste cu cel de tip termoplast, pastrandu-se tipul si pozitia lui pe suprafata de rulare.7. Subsistem de prioritizare a vehiculelor de transport public in intersectii semaforizate:Pentru fiecare linie de transport se vor defini balize virtuale la distante cuprinse intre 200 si 500 metri de intrarea in intersectiile semaforizate. In momentul in care un vehicul ajunge la coordonatele GPS ale primei balizei virtuale, va transmite pozitia catre centrul de control. La centrul de control pozitia vehiculului va fi analizata in raport cu graficul de transport si se va lua decizia de acordare de prioritizare sau nu. In cazul in care se decide acordarea de prioritate, se transmite catre automatul de trafic, asociat balizei virtuale, incarcarea planului ce asigura prioritizarea pe directia de deplasare a vehiculului. In cazul trecerilor de pietoni prevazute cu butoane pentru pietoni, in momentul in care un vehicul, aflat in intârziere fata de grafic, ajunge în dreptul balizei virtuale automatul de dirijare va inhiba cererile de verde ale pietonilor până când vehiculul depaseste baliza virtuala de iesire. Pentru a se realiza prioritizarea mijlocelor de transport in comun, în cele 38 intersectii, se vor monta in partea carosabila, senzori de prezenta, la iesirea din intersectie, cate unul pentru fiecare banda. Acesti senzori vor transmite semnalul de prezenta a autobuzului, la automatul din intersectie, pentru a influenta programul de semaforizare. Automatul trebuie sa fie capabil sa receptioneze cererea de prioritizare a autobuzului si sa aloce in timpul cel mai scurt faza de semaforizare care permite trecerea autobuzului. 8. Subsistem detectie calitate aer si stare carosabil:Prin intermediul retelei de telecomunicatii, datele achizitionate de senzorii pentru calitatea aerului, cat si de cei din carosabil, vor fi transmise in Centrul de Comanda si Control, catre echipamentele de inregistrare, stocare, afisare si alarmare dedicate acestui subsistem. Subsistemul va contine si o componenta software care permite descarcarea, vizualizarea si afisarea in timp real a datelor achizitionate. 9. Subsistem analiza inteligenta trafic:Sistemul va asigura detectia automata a incidentelor (oprirea vehiculelor, scaderea brusca a vitezei) intr-o zona de detectie presetata. Sistemul va realiza detectia incidentelor, cu ajutorul detectoarelor si a prelucrarii imaginilor de la camerele CCTV.10. Subsistem cantarire in miscare:Subsistemul va realiza cantarirea in miscare a autovehiculelor si impunerea sanctiunilor legale celor care depasesc sarcina maxima admisa pe sectorul de drum. Subsistemul va prelua informatii pentru identificarea autovehiculului si a greutatii, prin intermediul senzorilor aflati in sistemul rutier al drumului, precum si de la alte echipamente necesare functionarii, dupa care vor fi transmise catre Centrul de Comanda si Control. Sistemul va tine cont de autorizatiile emise pentru transporturi speciale si va putea fi modificat in functie de cerintele utilizatorilor..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“ Servicii de proiectare, detalii de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului aferente obiectivelor: "MODERNIZARE STRADA LIVEZILOR SI STRADA VISARION SACHELARIE" & "CONSTRUIRE LOCUINŢE SOCIALE - 96 UNIT. LOC." Lot 1: MODERNIZARE STRADA LIVEZILOR SI STRADA VISARION SACHELARIE Lot 2: CONSTRUIRE LOCUINŢE SOCIALE - 96 UNIT. LOC.", Cod SMIS 126104  
Executie lucrari si dotari aferente obiectivelor: "MODERNIZARE STRADA LIVEZILOR SI STRADA VISARION SACHELARIE" & "CONSTRUIRE LOCUINŢE SOCIALE - 96 UNIT. LOC." şi servicii de proiectare, detalii de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului Lot 1: MODERNIZARE STRADA LIVEZILOR SI STRADA VISARION SACHELARIE Lot 2: CONSTRUIRE LOCUINŢE SOCIALE - 96 UNIT. LOC.  
"MODERNIZARE ŞI REABILITARE STRADA PRIMĂRIEI, CU LUNGIME L = 0,530 KM, ÎN COMUNA OARJA, JUDEŢUL ARGEŞ: Servicii de proiectare fazele Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie (PT+DE), Asistenţă Tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări" 16.08.21
Modernizare drum comunal DC36; Matau (DJ737) – Suslanesti (DN73D), km 0+000-3+780 în Comuna Mioarele, judeţul Argeş 04.09.23
Executie lucrari privind Modernizare drumuri comunale Lot 1 "Modernizare Ulita Valea lui Bugeac, sat Furnicosi, comuna Mihaesti, jud Arges"; Lot 2 "Modernizare Ulita Nelu Stoian, sat Furnicosi, comuna Mihaesti, jud Arges"; Lot 3 "Modernizare Ulita sat Rudeni, punctul Pod bariera, comuna Mihaesti, jud Arges"; Lot 4 "Asfaltare Valea lui Iosifescu in satul Mihaesti, Catun Vladeni, jud Arges"  
"Creşterea eficienţei energetice la Şcoala Hârseşti, Comuna Hârseşti, judeţul Argeş"  
Modernizare drum comunal DC36; Matau (DJ737) – Suslanesti (DN73D), km 0+000-3+780 în Comuna Mioarele, judeţul Argeş  
servicii de actualizare a Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbana si a Planului de Mobilitate Urbană ale Municipiului Pitesti, pentru perioada 2021 – 2027 în cadrul proiectului: “Consolidarea capacitaţii administrative locale prin planificare strategică eficientă" cod SIPOCA 799/ SMIS2014+ 135776  
MODERNIZARE SISTEM ILUMINAT PUBLIC IN COMUNA COŞEŞTI, JUDEŢUL ARGEŞ 04.09.23
SISTEM DE SUPRAVEGHERE VIDEO STRADAL in cadrul proiectului intitulat „DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII TIC SI ITS IN COMUNA SUSENI” 31.10.24