Furnizare Echipamente specializate pt. dotarea atelierului de practică din cadrul Liceului Tehnologic Râşnov" în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN ORAŞUL RÂŞNOV, JUDETUL BRAŞOV", conform Cod proiect: F-PNRR-Dotări-2023-4008 si a contractului de finanţare nr. 1439DOT ⁄ 2023.
- LOT 1, LOT 2, LOT 3, conform ...
Furnizare Echipamente specializate pt. dotarea atelierului de practică din cadrul Liceului Tehnologic Râşnov" în cadrul proiectului "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR ŞI A UNITĂŢILOR CONEXE DIN ORAŞUL RÂŞNOV, JUDETUL BRAŞOV", conform Cod proiect: F-PNRR-Dotări-2023-4008 si a contractului de finanţare nr. 1439DOT ⁄ 2023.
- LOT 1, LOT 2, LOT 3, conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Beneficiile anticipate ale proiectului sunt creşterea performanţelor şcolare în sistemul educaţional local şi dezvoltarea armonioasă a tinerei generaţii prin asigurarea condiţiilor optime de derulare a unui proces educaţional de calitate, modern şi inclusiv.
Notă:
1. Echipamentele vor fi noi nefolosite, de asemenea, vor fi oferite cele mai recente modele. Produsele şi materialele încorporate ce urmează a fi achiziţionate ar trebui să încorporeze cele mai recente îmbunătăţiri în proiectare şi materiale. Nu se acceptă second hand sau refurbished.
2 Durata contractului 5 luni din care 3 luni pentru livrare şi 1 luna pentru instalare, punere în funcţiune, instruire.
3. Să existe posibilitatea achiziţionării de pe piaţă a pieselor de schimb şi a consumabilelor originale, necesare funcţionării pe întreaga durată de viaţă a acestora.
4. Ofertanţii vor include în oferta de preţ valoarea consumabilelor care vor fi asigurate pentru efectuarea testelor/probelor la punerea în funcţiune a echipamentelor şi la instruirea personalului, acolo unde este cazul.
5. Orice referire la standarde va fi însoţită de menţiunea “Sau echivalent", fiind în sarcina ofertantului de a demonstra echivalenţa în cazul în care produsele furnizate sunt conforme cu un standard echivalent celui menţionat în Caietul de sarcini.
Achiziţia de echipamente digitale cuprinde următoarele loturi:
Lotul 1 – Echipamente CNC
Lotul 2 - Pachete software / Licenţe pentru Laborator de practica
Lotul 3 – Abonamente la Platforme Informatice / Aplicaţii informatice
Descrierea detaliata a obiectului contractului este disponibila in documentatia de atribuire.
Cod Unic de Identificare in PAAP: Cod unic de identificare obiect contract 4443353_2024_PAAPD1482735
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 7 zile
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare in a 5-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea nr. 98/2016