Feedback
I.D.: 103163646

Furnizare echipamente pentru laboratorul de informatică și echipamente digitale pentru sălile de clasă/grupe, din cadrul Proiectului cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL TEIUȘ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2547

Data publicarii
24.09.24
Coduri CPV
30200000 30195000 30213000 32340000 30232100 32232000 38520000 32400000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente digitalePrezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL TEIUȘ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2547, Contractul de finanțare nr 1111DOT/2023 înregistrat la UAT Orașul Teiuș cu nr 13847/08.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a C...
Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente digitalePrezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL TEIUȘ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2547, Contractul de finanțare nr 1111DOT/2023 înregistrat la UAT Orașul Teiuș cu nr 13847/08.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării și Orașul Teiuș.În cadrul implementării acestui proiect, au fost prevăzute activități ce țin de achiziția de Echipamente pentru laboratorul de informatică și echipamente digitale pentru sălile de clasă/grupe, Investiția I9 – laboratoare de informatică din unități de învățământ primar, gimnazial, liceal, unități conexe, dotate cu echipamente, Investiția I9 – săli de clasă/grupă din unități de învățământ preuniversitar/săli pentru activități extrașcolare din unitățile conexe eligibile, dotate cu echipamente digitale pentru organizarea învățării în mediul virtualContractul de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate in 8 loturiLot nr. 1 – Table interactive de min. 65 inchLot nr. 2 – Table interactive de min. 86 inchLot nr. 3 – Sistem all-in-one;Lot nr. 4 – Sistem sunet;Lot nr. 5 – Imprimantă multifuncțională A4 Lot nr. 6 – Cameră videoconferință;Lot nr. 7 - Scaner;Lot nr. 8 – Router WiFiOrice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentația de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secțiunea ”Lista,clarificări, notificări si decizii” din cadrul anunțului de participare. Autoritatea contractanta stabileste următorul termene-limita în care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare: în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu