Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente digitalePrezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului
cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL TEIUȘ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2547, Contractul de finanțare
nr 1111DOT/2023 înregistrat la UAT Orașul Teiuș cu nr 13847/08.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanțarea
Învățământului Superior, a C...
Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente digitalePrezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului
cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN ORAȘUL TEIUȘ”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2547, Contractul de finanțare
nr 1111DOT/2023 înregistrat la UAT Orașul Teiuș cu nr 13847/08.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanțarea
Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării și Orașul Teiuș.În cadrul implementării acestui proiect, au
fost prevăzute activități ce țin de achiziția de Echipamente pentru laboratorul de informatică și echipamente digitale pentru
sălile de clasă/grupe, Investiția I9 – laboratoare de informatică din unități de învățământ primar, gimnazial, liceal, unități
conexe, dotate cu echipamente, Investiția I9 – săli de clasă/grupă din unități de învățământ preuniversitar/săli pentru activități
extrașcolare din unitățile conexe eligibile, dotate cu echipamente digitale pentru organizarea învățării în mediul virtualContractul
de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate in 8 loturiLot nr. 1 – Table interactive de min. 65 inchLot nr. 2
– Table interactive de min. 86 inchLot nr. 3 – Sistem all-in-one;Lot nr. 4 – Sistem sunet;Lot nr. 5 – Imprimantă multifuncțională
A4 Lot nr. 6 – Cameră videoconferință;Lot nr. 7 - Scaner;Lot nr. 8 – Router WiFiOrice operator economic interesat are dreptul
de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, semnate cu semnătură electronică
extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile
până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Răspunsurile
la solicitările de clarificări cu privire la documentația de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secțiunea ”Lista,clarificări,
notificări si decizii” din cadrul anunțului de participare. Autoritatea contractanta stabileste următorul termene-limita în
care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare: în a 11-a zi înainte
de data limită de depunere a ofertelor.